Symptomer

Vims86

Flørter med forumet
Ehm er det vanlig at symptomene varierer fra og ha masse til og ikke kjenne noe?har hat ømme bryst fram til nå mn Idag kjenner jeg ingen ting i brysta:(

Jeg hadde veldig kvalme de to første ukene, og det har vært det. Eneste symptom jeg har nå er enorm trøtthet ;)

Vanlig. Jeg hadde veldig ømme bryster i starten på første svangerskap,men det ga seg ganske plutselig etter noen uker.

noen dager har jeg veldig stikkinger i ene siden pluss kraftig brystbrann, men andre dage kjenner jeg ingenting :-)

Symptomene kommer og går. Det gjør dem hos meg å. Veeeldig normalt!

Symptomene kommer og går. Det gjør dem hos meg å. Veeeldig normalt!

Åhh bra;) kosli ha noen og spør når man lurer;)

ja det er helt normalt:)
i forrige svangerskap varierte symptomene mine omtrent fra dag til dag:) Noen dager kjente jeg ikke noe.
Jeg hadde oppblåst mage, ømme bryster, stikking i brystene, stikking som mensen smerter, trøtthet, kvalm osv. Alt varierte fra dag til dag:)
Var værst de 3 første månedene og etter det, så gikk de fleste plagsomme symptomene over:)

Gleder meg til magen vegynner og vokse;)da kan man veffal se at d er noe inni magen:)er så rart tenke på at d er noe der når man ikke merker de;)hehe du har fått min stemme;)

jeg vet:) Det er veldig rart. Bare vent til første sparket du:):)
Spesiell og god følelse:)
jeg tror ikke det gikk opp for meg at jeg var gravid før rundt 4-5 månede i sist svangerskap.
Var så stolt av magen min atte:):) Du har masse å glede deg til:)

Takk for stemmen;)

KVALM, så utroooolig kvalm

Jeg har ømme bryster/ nipler, og er ufattelig trøtt. Har vært litt kvalm siste uka, men ikke så mye idag. Ellers ingenting som tyder på at det bor noen der inne..

Jeg har ikke  vondt i puppene i det hele tatt... Men jeg er TRØTT og småkvalm nesten hele tiden... :(

Alle sier at symptomene kommer og går:)d skjer med meg;)er helt vanlig mn sjønner at du blir nervøs..blir d samme jeg..derfor jeg gler meg til magen vokser så ser du veffal at noe skjer der;)

Back
Topp