Symptomer?

Alice82

Glad i forumet
Hei
Jeg har tatt to graviditets-tester og begge har vært positiv, veldig glad for det.
Men jeg kjenner absolutt ingenting til at jeg er gravid og begynner å lure på om det er noe galt. Har ingen symptomer i det hele tatt. Er det andre som har det som meg? Jeg har ei datter fra før og når jeg ble gravid med henne, merket jeg det med en gang. Var dårlig fra første stund og kjente at det var noe som skjedde inni magen.

Helt normalt å ikke ha noen symptomer ennå, og ingen svangerskap er like :-) Nyt det før kvalmen/trøttheten/bekkenløsningssmertene setter inn ;-)

Alice82 skrev:
Hei
Jeg har tatt to graviditets-tester og begge har vært positiv, veldig glad for det.
Men jeg kjenner absolutt ingenting til at jeg er gravid og begynner å lure på om det er noe galt. Har ingen symptomer i det hele tatt. Er det andre som har det som meg? Jeg har ei datter fra før og når jeg ble gravid med henne, merket jeg det med en gang. Var dårlig fra første stund og kjente at det var noe som skjedde inni magen.

Hvor langt er du på vei?
Eg har nettopp begynnt å bli kvalm, før det var det bare puppene som var vonde/ømme og litt svimmel inni mellom. er 6+2 uker

Jeg er 8 uker til søndag, så tenkte kanskje jeg hadde begynt å merke noe snart. Har vært litt øm i puppene, men er ikke det lengre nå. Tror jeg får betille en legetime, å få sjekket om det er noe hjertelyd:)

Forrige svangerskap hadde jeg absolutt ingen symptomer. Gikk å lurte veldig på om det var liv der inne, så jeg endte med å ta tidlig ultralyd bare for å det bekreftet.
Det er like normalt å ikke ha symptomer som å ha det.

Anemor80, det var godt å høre:)

Anemor80, det var godt å høre:)

Alice82 skrev:
Jeg er 8 uker til søndag, så tenkte kanskje jeg hadde begynt å merke noe snart. Har vært litt øm i puppene, men er ikke det lengre nå. Tror jeg får betille en legetime, å få sjekket om det er noe hjertelyd:)

De fleste leger lytter ikke etter hjertelyd så tidlig.

Hadde ingen symptomer med førstemann og nå har de aller fleste avtatt denne gangen også  Tror nok det er helt normalt å vi skal nok bare nyyyte det! Men kjenner igjen frykten din ja! Har tatt litt flere tester enn to bare for å sjekke..! Blir fort litt paranoid!

det er også helt normalt. nyt det.
her satt kvalmen inn uke 7 med førstemann (og varte svangerskapet ut), mens nå startet det i uke 6, og håper det gir seg snart!!!!! :(

Har heller ikke mange symptomer. Var kvalm, uvell, trøtt og ekstremt uopplagt fra ca uke seks til ni også har det gitt seg. Akkurat slik var det i forrige svangerskap også! Skal på ultralyd 20. juli bare for å få bekreftet at alt er OK:)

Symptomer kommer og går- du får nyte at du er en av de heldige som slipper unna! Det lyttes ikke etter hjertelyd så tidlig, så er du bekymret- bestill deg privat ul!

Ja er veldig heldig som slipper symptomer denne gangen, var ekstremt dårlig sist svangerskap, la kun på meg 6 kg totalt sist. Det er ferfor det føles så utrolig rart å være så pigg, men er veldig glad for det:)
Sist var jeg til legen tidlig og fikk høre hjertelyd ganske tidlig:)

Jeg har mistet alle symptomer egentlig.. Skjønner at du er engstelig, men ikke gå å bekymre deg for det. Du er nok bare heldig som slipper unna :)

Back
Topp