Symptomer

2020_Lykke

Betatt av forumet
Hvilke symptomer har dere her inne?

Jeg selv har kun litt stikkinger og murringer, litt såre bryster, og veldig oppblåst mage.

Noen andre?
[:D][:D][:D][:D]

KVALMEN[8D] heheh, halsbrann, mensenmurringer og oppblåst[:-]

Hey, Jeg tror jeg har alle symptomer som er nevnt, hehe...
Murringer, stikkinger, litt vondt i korsryggen inni mellom, løper å tisser hele tiden ( må opp hver natt), vond smak i munnen, vondt i puppene, "ganske kritisk og irritabel" - stemmer nok også, hehe...
mye mer sulten, ekstremt trett, veeeldig lyst på salt potetgull..( står imot;)) Utrolig trett om morgen, tydeligere og hyppigere drømmer, oppblåst, kvalmen innimellom... raskere anpusten i trapper og bakker, raskere puls...

Føler jeg kan fortsette og fortsette.... Kroppen hyyyyler GRAVID mot meg dagen lang, hihi...
MEN skal ikke klage - er jo herlig å være gravid igjen:) Jeg håper bare alt er bra med spira vår, og at den kommer til å klore seg fast i enda 8 mnd:)

har ikke så mange symptomer ennå. veldig oppblåst[:'(], ømme pupper og litt murringer i magen og korsryggen[;)]

Tingelill: hehe off, høres ut som du er VELDIG gravid ja, hehe. men er vel bare en god følelse nå så tidlig :) Jeg håper også at alt går bra og at jeg får litt flere symptomer i ukene som kommer :) Er en god følelse, for da vet jeg at ting er som det skal :)

uff...føler jeg ikke har noen symptomer, men jeg VIL inn her!! Må bare vente med test til mandag..
Men når jeg tenker tilbake på det første svangerskapet så synes jeg å huske at kvalmen kom i uke 7....resten husker jeg ikke....men var kvalm i to dager, men det forvant[8|]
Når kjente dere symtomer på at dere er gravide og hva kjente dere????

har ikke så mange, men er trøtt , mens pupper[;)] murring i magen og litt kosrygg[:D]

og håper aldri kvalmen kommer[;)]
var ekstrem dårlig med nr1 spydde i 3 mnd[:'(]
nr 2 bare kvalm i 3 mnd[&:]

så blir spennede med nr 3 og se hvordan dette utvikler seg[:D][:D]

Back
Topp