Symptomer

marlene87

Gift med forumet
Er det noen andre der ute i den store verden som har NULL symptomer på graviditet som meg???[8|]

Unner ingen å ha symptomer, men det er frustrerende å ikke kjenne noe i d hele tatt (litt ømme pupper da)... Tror enda ikke jeg er gravid ;p TR kom aldri når den skulle og har fått 3 positive G-tester så jeg skal være gravid nå men... [:)]

Har lite symptomer eg også.. føler eg har mindre no. Tidligare va puppane mine svært ømme og harde, no er dei nesten ikkje ømme i det heile.. begynner å bli bekymra eg!

Det er nesten like vanlig å ikke ha symptomer som å ha dem. Jeg hadde det slik da jeg var gravid med snuppa, og kjenner til bekymringen, men du må bare stole på testene og være glad for at du slipper unna plagene. De kommer som regel tidsnok.[:)]

Ingen symptomer jeg heller, kanskje bortsett fra pittelitt stikking i magen, men så har ikke jeg kommet så langt da. Tok en test til i dag, side jeg hadde en igjen, og den hadde blitt mye sterkere i alle fall:) Egentlig er jeg glad så lenge jeg ikke er kvalm, men føles litt uvirkelig når jeg ikke kjenner noen ting.

Har ikke så masse symptomer, men har begynt å få smerter i magen, vet ikke hvor bra det er da...[&:]

Men noen får masse symp, mens andre får lite...[:)] Dont worry, be happy [:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Har ikke så masse symptomer, men har begynt å få smerter i magen, vet ikke hvor bra det er da...[&:]

Men noen får masse symp, mens andre får lite...[:)] Dont worry, be happy [:)]

E skikkelig happy ;) Kunne ikke vært mer lykkelig, men det er bare så surrealistisk :)

ingen symptomer, bare smerter i magen, nesten som mens smerter

kjenner veldig lite her og..

du kan få litt av mine [:)] Har ekstrem ømme pupper og sliter med kvalme [:-] Verst på morgen og kvelden.

Merker ikke noe særlig jeg heller.. derfor jeg ble så sjokkert da jeg plutselig var gravid (fortsatt sjokkert)
Eneste jeg merker er skikkelig oppblåst mage og at jeg må tisse KONSTANT! og litt trøttere en vanlig..

jeg og har lite, men har ømme pupper, stor mage, og sliten å trett fort..

Det er ikke alle som kjenner noe.. Kos deg med det![:)]

ORIGINAL: Frøken Fjong

kjenner veldig lite her og..

Er bare kanontrøtt jeg.. Gjesp.. Ikke så lett å sove lenge selv om jeg har fri når jeg har ei lita å stå opp med[:)]

Her går det i:
- kvalme, fra morgen til kveld (har ikke spydd ennå)
- ømme pupper
- masse kviser
- må tisse ofte
- veeeldig oppblåst
- trøøøøøøtt
- begynnende hormonbombe
[;)]

ORIGINAL: Linn1986

Her går det i:
- kvalme, fra morgen til kveld (har ikke spydd ennå)
- ømme pupper
- masse kviser
- må tisse ofte
- veeeldig oppblåst
- trøøøøøøtt
- begynnende hormonbombe
[;)]

Huff, kan ikke være noe særlig! Men trøsten er vel at det går over :)

Føler meg ikke helt på topp akkurat, og må vel innrømme at det er litt vanskelig å skjule alt også;-) har ikke fortalt det til familien min ennå... Får vente noen uker til. Skal vel klare å holde maska, og bruke vide tunikaer;)
Men det er verdt det, til slutt, til februar når lille nurket kommer[:)]
Can't wait!!!!!!!

Lite symptomer på meg også...litt luft, og trettere en vanlig. 

Back
Topp