Symptomer...?

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Må spørre litt her siden dere er litt lengere på vei enn vi snuppe inne på feb...

Er det noen her inne som mistet alle eller noe/litt av symptomene sine rundt 7-9 uker...?

Jeg gjorde det[:)] Eneste er trøtthet som er igjen (og den er litt bedre nå)...
Har vært til ul etter symptomene forsvant og alt er fint med lille bøllefrø[;)]

ORIGINAL: honning84

Jeg gjorde det[:)] Eneste er trøtthet som er igjen (og den er litt bedre nå)...
Har vært til ul etter symptomene forsvant og alt er fint med lille bøllefrø[;)]

Litt lettere nå kan du si...

Hvilke symptomer hadde du igjen? kvalmen og ømme bryster??

Du kan jo gå inn på dagboken min og se litt hvorfor jeg lurer...Skal oppdateren den om to sek...

Godt alt er bra snuppa...

Jeg var konstant kvalm fram til ca uke 9. Da mistet jeg plutselig kvalmen. I ettertid har jeg kjent til den, men veldig sjelden.

ORIGINAL: litjpi

Jeg var konstant kvalm fram til ca uke 9. Da mistet jeg plutselig kvalmen. I ettertid har jeg kjent til den, men veldig sjelden.

hmm... Høres jo kanskje mer lovende ut for meg da...Håpet stiger mer her...[:)]

Mistet de super ømme puppene i uke 6, men ble mere kvalm men så ga det seg så nå kommer den og går.. har ikke så mye tegn lenger bare 0 energi.. de fleste jentene her inne har mistet sine symptomer når dem har kommet lenger på vei.. så det er helt normalt [:)]

Jeg mistet ikke symptomer da, var vel da jeg hadde mest symptomer. Men alle er forskjellige [:)]

Jupp!! merker altfor lite for tida!![>:][>:]

æ har alt av symptoma enda [:(] har itj nå krefta igjen snart[&:]

ORIGINAL: gladpi

æ har alt av symptoma enda [:(] har itj nå krefta igjen snart[&:]

ORIGINAL: honning84

Har svart deg i dagboken snuppa[:)]
Ble litt langt, men du får bare bære med meg, he he[:)][8D]

Får løpe inn og sjekke da...[8D]

Takk snuppa...

Ser ut til at symptomer forsvinne for de fleste rundt uke 9 ja...

Får håpe jeg bare er litt tidlig ute denne gangen...[:)]

Hei vennen.

Jeg har ikke lest dagboken din, men skal inn og lese den[:)] Har hørt lite fra deg i det siste[:)] Men ja, tror symptomer går i bølgedaler[:)] Jeg for min del er kvalm, men har akkurat passert 9 uker og det skal bli spennende og se om en del symptomer vil avta denne uken. Ellers så har jeg ikke noe særlig ømme pupper. Bare litt. Ja, jeg vet ikke... Men satser på at du ikke har noe å bekymre deg for og at dette vil gå helt fint[:)]

Jeg hadde egentlig bare symptom i uke 8, da spydde jeg flere ganger for dag og var kjempekvalm. Bortsett fra den uken har jeg ikke merket noe særlig til graviditeten, annet enn ingen mens da [;)][:D]

Back
Topp