Symptomer?

Piriam

Blir kjent med forumet
Har dere fått mange symptomer enda?

Jeg er innmari kvalm. Ingen morgenkvalme, men en kvalme som kommer i bølger HELE dagen! Ingen oppkast så langt, heldigvis! Sist svangerskap kastet jeg opp av tannkrem, dvs. hver morgen jeg pusset tennene, av slim og av butikklukt .. jippi. [:'(]

Ellers er jeg trøtt. Gjesper og gjesper ... og brystene kjennes litt ømme ut. Så må jeg tisse hele tida. [8|]

jeg har vært ekstremt kvalm, har blitt bestis med doskålen vår..
trøtt
endret matlyst (ingenting frister)
hetetokter
ømme bryster
distre (huff, håper jeg kan skylde på fortidlig ammetåke) :P
dilla på lukten av spylevæske.. jammi:P

akkurat de siste dagene har jeg ikke merket NOE. Før det var jeg veldig trøtt og sliten og veldig oppblåst, men etter omgangssyken torsdag og fredag med lite mat inn, har kroppen føltes frisk og fin de siste dagene.
Nesten litt skummelt. Sist hadde jeg jo ALLE symptomer fra dag en...

Jeg har ikke så mange symptomer enda. Det er nesten sånn at jeg til tider lurer på at dette er bare innbilning, men jeg kjenner at magen er litt hardere og det er ikke bare magemuskler [;)] [;)] [;)]

Sist var jeg kvalm alle de ukene jeg fikk oppleve.

Det skal bli så godt å komme på UL i morra for å se hva som er inni der [:D]

ORIGINAL: *Carine*

akkurat de siste dagene har jeg ikke merket NOE. Før det var jeg veldig trøtt og sliten og veldig oppblåst, men etter omgangssyken torsdag og fredag med lite mat inn, har kroppen føltes frisk og fin de siste dagene.
Nesten litt skummelt. Sist hadde jeg jo ALLE symptomer fra dag en...

Akkurat samme hos meg (har ikke vært syk da). Kvalmen kommer når jeg er sliten, ellers er jeg helt topp form! Sist var jeg også veldig dårlig fra dag en til uke 14! Litt skummelt, men også veldig veldig deilig!

Jeg er veldig oppblåst! Spesiellt om kvelden.
Dårlig i magen.
Tidvis kvalm.
Ømme, store, vonde pupper og vonde brystvorter.
Trøtt. Tror jeg har fått ME...[:D]
Ofte sulten. Spiser hele tiden.
Hormonell!!!
Og har en forkjølelse som ikke vil bort.

Sikkert noe mer, men det jeg kjenner i farta;)

Har faktisk blitt mer og mer kvalm utover... fra uke 9 og frem har jeg blitt mer kvalm og nå spyr jeg også..[:'(] Håper det stopper etter å passere 12 uker [:)]

I det siste har jeg egentlig følt med bedre! var egentlig de første ukene som var værst. Eller så er det fordi jeg begynner å bli vandt med disse symptomene og ikke tenker så mye over det lenger.. merker jo at jeg er litt mer trøtt enn vanlig, ømme pupper, halsbrann, små uggen og alt det der- men syns liksom det har avtatt [:)]

Jeg har begynt å bli plaget med kvalme, eller uggenhet. Kommer utover ettermiddagen i perioder, også om kvelden. Slitsomt, klarer dermed ikke å trene, noe som er viktig for meg. Kan ikke huske at jeg var plaget slik sist. Ellers er det litt ømme pupper og noe irritabel.

Uff, ser det er mange som plages av kvalme, som er lenger enn meg. Har bare litt nå og da. Så heldig er jeg. Men håper ikke jeg får noe mer når jeg kommer litt lenger inn i svangerskapet.
*krysser for meg selv*[:D]

jeg er kjempe mye kvalm så å si hele døgnet, det sliter mye på meg.
ellers er jeg kjempe trøtt uansett hvor mye jeg sover, og så har jeg ikke noe søtsug mer.......det er vel ikke noe særlig negativt[:D][:D][:D]
men det kommer vel igjenn snart tenker jeg[:)]

* Sulten hele tiden
* Trøtt..
* Ømme pupper
* Luftig og oppblåst
* Murringer i korsryggen som kommer og går litt
* Litt vondt i hodet
* Ikke lyst på noe særlig søtt

Føler ikke at jeg har noen. Hadde ikke det sist heller[8D]

Back
Topp