symptomer?

prøver_igjen

Blir kjent med forumet
Har dere noen symptomer?

Min fruktbare periode er nettopp over, og jeg føler virkelig på meg at vi har lyktes denne måneden! Men kan man ha symptomer så tidlig?
Har vært litt kvalm i helga (er det sjelden ellers), økt utflod, en orgen med stikking i brystvortene og litt svimmelhet.

Er jo enda en stund til jeg kan teste..

ORIGINAL: Snorkefrøken

Her føler jeg symtpomer som bare det, men bare tre dager siden EL så tror kanskje det er litt oppi hodet mitt [;)] Stikkinger i brystet har jeg hatt masse av idag da, men kan jo bety hva som helst, eller....

Vi har samme dager å forholde oss til, vi da [:)]
Jeg tror egentlig også at det er innbildning, men har samtidig så lyst til at det ikke skal være det. [:D]

Her er det større og hovne pupper.. Masse utflod... Helt sinnsykt med stikkninger i magen... Til tider kvalm.. Ofte nesten på gråten av små ting... Økt matlyst... Brått oppe kjempe tidlig på morra, noe jeg ikke pleier å gjøre...

Begynner jeg å lete så finner jeg alle symptomene[8D][8D]

MEN jeg har hatt murrring, stikking i puppene og lett kvalme.
Samt lett bekkenløsning. Det hadde jeg med de 2 andre jeg har og[;)]
VET at det høres sprøtt ut men det er helt sant.
Jeg merker det i skambeinet (merker det virkelig når vi har sex), men det går vekk etter et par uker og kommer tilbake senere i svangerskapet.

Begge mine barn satt på 1. pp så det hadde vært greit om denne og gjorde det[:)] Men tar det ikke som en selvfølge da.

ORIGINAL: ~StRaToS~

Jeg merker det i skambeinet (merker det virkelig når vi har sex), men det går vekk etter et par uker og kommer tilbake senere i svangerskapet.

Begge mine barn satt på 1. pp så det hadde vært greit om denne og gjorde det[:)] Men tar det ikke som en selvfølge da.

Sist (jeg har ei datter på 1,5 år), så merket jeg ingenting overhode de første månedene, men kanskje mest fordi jeg ikke visste hva jeg lette etter. Nå vet jeg litt mer hva jeg skal kjenne etter, og det kan jo være derfor jeg merker så pass. Det jeg merker best er den økte utfloden, og det er merkbart! [&:]
Dette er vår 1.pp også. Sist satt spiren i hvert fall veldig raskt.

Krysser fingrene for dere! [:D]

Ossen merker man bekkenløsning?[8|]

MASSE slim, muskelknuter i leggene, som går over i krampesmerter.
kvalme, og er blitt EKSTREMT distre...

ORIGINAL: lmk88

Ossen merker man bekkenløsning?[8|]

Jeg merker det enten i skambeinet (der musa er), i hoftene (spesielt vondt hvis jeg vrir de langt fra hverandre,sex) og langt nede i korsryggen.
Smertene er vanskelig å beskrive. Nå er det jo ingenting i forhold til hva som kommer senere, for meg hvertfall. Men det brae er at man kan forebygge smertene ved å støtte opp eller finne en annen posisjon som er behegeligere.

TR kom i full fart idag[:(]

Leste det tidligere i dag..... Utrolig kjipt![&o]

TR kom i full fart idag[:(]

så kjipt[&o] håper det klaffer neste mnd....[:)]

Jeg nekte å kjenne på symtomene.. for da føle æ det bare og tror jeg er gravid men jeg må nekte å kjenne det..

men det jeg kjenner nå er en syyyyk hodepine og jeg har aldri hodepine.. kansje i 1 time og ikke mer men de siste dagene er blitt syk ont i hode.

Og rygg smerte vis æ går veldig mye og blir veldig sliten av og gå.. :)
og tisse en del men det kan være for æ drikk 0.5 l vann vær dag etter fikk hodepine.. og nu tisser jeg 6-7 ganger dagen. :)

Back
Topp