Symptomer

glamaria

Gift med forumet
Hei!!

Sniker litt fra November forumet[:)] Etter siste ultralyd har jeg vel egentlig termin i slutten av oktober, men regner med overtid..

Har et spørsmål til dere jentene som er litt lengre enn meg. Sist jeg var gravid hadde jeg masse symptomer i form av kvalme og tretthet samt ømme pupper, men da mistet vi i uke 11[:(]

Denne gangen har jeg nesten ingen symptomer, er lite kvalm, ikke trett og har bare litt ømme pupper... Så går jeg hele tiden og tenker på at jeg sikkert har opplevd en ny MA. Derfor er jeg på jakt etter noen av dere som har hatt lite symptomer men har vært på ultralyd og alt var fint??? Er det noen??[&:]

Hei[:D]
Gratulerer med ny spire, krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen.
Jeg har ikke hatt så ekstreme symptomer utenom veldig trøtt og sliten og sovet mye. Noe ømme pupper, men merket det mest når jeg snudde meg i senga. Kvalm om jeg ikke spiste jevnlig de første ukene, men aldri kastet opp. Jeg mistet i uke 6 i august, men da var jeg mye mer kvalm så var mye engstelig i begynnelsen.. Men har vært på 4 ul og alt ser kjempe bra ut.
Hvis du først har sett hjertet slå er jo sjansen liten for at det går galt. Hadde du sett det sist?
Kanskje du skal bestille deg en ekstra privat UL så du slipper engste deg slik. Har vært noen tråder her før fra andre som engster seg over manglende symptomer, men det er jo like vanlig med ingen som mange. Varier veldig fra person til person.

Har en mistanke om at jeg vet hvem du er, men skal ikke si noe[:-]

Masse lykke til[:D][:D]

Jeg føler meg egenlig bare værre og værre til tider. Men så pluteselig har jeg ingen symptoner, og kan lure på om jeg er gravid....

Er jo som dem sier, hver svangerskap er forskjellig[:D] Trur ikke det er å bekymre seg over. Masse lykke til videre[:D]

ORIGINAL: glamaria

Hei!!

Sniker litt fra November forumet[:)] Etter siste ultralyd har jeg vel egentlig termin i slutten av oktober, men regner med overtid..

Har et spørsmål til dere jentene som er litt lengre enn meg. Sist jeg var gravid hadde jeg masse symptomer i form av kvalme og tretthet samt ømme pupper, men da mistet vi i uke 11[:(]

Denne gangen har jeg nesten ingen symptomer, er lite kvalm, ikke trett og har bare litt ømme pupper... Så går jeg hele tiden og tenker på at jeg sikkert har opplevd en ny MA. Derfor er jeg på jakt etter noen av dere som har hatt lite symptomer men har vært på ultralyd og alt var fint??? Er det noen??[&:]

Jeg har hatt lite symptomer. Kun trøtthet... som forøvrig forsvant ca i uke 10. hadde ul for to dager siden og den lille hadde vokst seg til 8 cm, beveger seg masse og hjertet slår som bare det. Var veldig godt å få bekreftet [:)] Har vært litt usikker sånn som deg, tenkt at jeg burde sikkert vært litt kvalm. Var også veldig på vakt da trøttheten forsvant. Nyt graviditeten og vær glad for at du slipper slike plagsomme symptomer... det har jeg tenkt å gjøre fremover [:D] 
Hvis du er veldig usikker ville jeg tatt privat ul hvis jeg var deg. Det er en relativt liten sum å betale for å se at alt er bra.

ORIGINAL: Missy_

Hei[:D]
Gratulerer med ny spire, krysser fingrene for at spiren sitter denne gangen.
Jeg har ikke hatt så ekstreme symptomer utenom veldig trøtt og sliten og sovet mye. Noe ømme pupper, men merket det mest når jeg snudde meg i senga. Kvalm om jeg ikke spiste jevnlig de første ukene, men aldri kastet opp. Jeg mistet i uke 6 i august, men da var jeg mye mer kvalm så var mye engstelig i begynnelsen.. Men har vært på 4 ul og alt ser kjempe bra ut.
Hvis du først har sett hjertet slå er jo sjansen liten for at det går galt. Hadde du sett det sist?
Kanskje du skal bestille deg en ekstra privat UL så du slipper engste deg slik. Har vært noen tråder her før fra andre som engster seg over manglende symptomer, men det er jo like vanlig med ingen som mange. Varier veldig fra person til person.

Har en mistanke om at jeg vet hvem du er, men skal ikke si noe[:-]

Masse lykke til[:D][:D]

Sist døde fosteret et sted mellom uke 10 og 11, vi fant det i allefall ut på ultralyd i uke 11. Hadde ikke sett hjertet slå da, men det må jo ha slått siden babyen ble så stor! Vi fikk se hjertet slå for snart 2 uker siden, da anslo gynekologen at jeg var 8+5, altså 4 dager mer enn jeg tror selv[:)] Men siden jeg beveger meg inn i uke 10 nå så er jeg mildt sagt KJEMPENERVØS![&:] Skal på ultralyd på tirsdag igjen, så jeg må vel bare holde ut litt til [8D]

Skjønner godt du er engstelig. Når man har mistet før så er det en spesiell bekymring i den perioden man mistet sist. Veldig stort å komme forbi den når alt fortsatt er i orden. Skal krysse fingrene for deg på tirsdag[:D][:D] Alt er sikkert kjempe bra. Bare prøv å tenke positivt. Men jeg skjønner veldig godt engstelsen din. Har selv vært på 4 ul og skal på en til 14+5 og er fortsatt noe engstelig selv om alt var bra 12+2. Tror det er noe med at man har kjent på kroppen før hvordan det var at det går galt. Vet ikke hvordan jeg skulle taklet det igjen og beundrer de som kommer seg igjennom det gang på gang.
Tror ikke du skal analysere for mye ut av egne og andres symptomer. Det er jo så individuelt. Men kanskje du skulle spørre moren din hvordan hennes svangerskap var? Svangerskapet blir ofte like de våre mødre hadde. Jeg spurte min når jeg var engstelig og det visste seg at hennes var helt like mine, veldig mye til felles, og hennes gikk bra uten noe særlig symptomer. Svigermoren min har født 6 barn og hadde absolutt ingen symptomer.

Back
Topp