Symptomer

anmo

Betatt av forumet
Er nå gravid igjen etter en MA.. og såklart kjempe redd dette skal skje igjen.. Er i dag 4+4.
Er det flere av dere som ikke har så mye symptomer enda? Jeg går å kjenner på dette hele tiden.. Men klarer ikke å finne så mye.. Har hatt litt mensenmurringer, og ømme bryster. Men har ikke det så mye akkurat nå heller. Men mere utflod har jeg da :) Nesten så jeg går å lager symptomer selv, bare for å ha noe [:)]
Men er kanskje normalt å ikke ha så mye symptomr så tidlig?

Det er normalt å ikke ha symptomer [:)]

Jeg selv oppdaget det fordi jeg hadde kjempeømme pupper, småkvalm, hodepine og mye utflod. Har dette enda.

Men som sagt, normalt å ikke ha symptomer[;)] Positive tanker så går dette bra [:D]

Det er helt normalt[:)]
Så jeg tror du kan ta det med ro og heller nyte den lille spiren som vokser og gror inni magen din[:D]
Dette kommer til å gå kjempebra! Her inne på Desember, SKAL vi IKKE miste NOEN![:)]

Hører ikke til her inne jeg da....enn så lenge[:D] håper veldig på å få komme inn hit snart...hadde selv en MA i februar, så har med andre ord ikke helt kontroll på syklusen min...Så kryss fingrene for meg....

Uansett[:D] det jeg skulle si, var først og fremst, GRATULERER så utrolig mye med ny spire...Du er kjempe heldig[:)] Vet det litt vanskelig, spesielt med tanke på at du mistet sist....men prøv....gjør ditt beste med å senke skuldrene, slapp av og nyt det hele....Den lille trives best, dersom mamma klarer å ikke stresse kroppen sin så alt for mye[:)] Sjansene er store for at det går bra denne gangen[:D] Jeg har fått beskjed om at kvinner mister 1 av 4 ganger...så for din og min egen sin del, så var det sist gang:D Spiren som du nå har fått kommer til å klore seg fast i 9 fantastiske mnd...det er jeg overbevist om!

Og når det gjelder symptomer, så sa du det selv....det er fortsatt veldig tidlig....og igjen veldig individuelt hvor mange av symptomene en faktisk opplever....Noen har absolutt alt....andre har så og si ingen...Så nok en gang...gratulerer[:)][:)][:)] Dette her kommer til å gå kjempe bra[:D]

Klem fra meg[:D]

ORIGINAL: Wembie

Hører ikke til her inne jeg da....enn så lenge[:D] håper veldig på å få komme inn hit snart...hadde selv en MA i februar, så har med andre ord ikke helt kontroll på syklusen min...Så kryss fingrene for meg....

Uansett[:D] det jeg skulle si, var først og fremst, GRATULERER så utrolig mye med ny spire...Du er kjempe heldig[:)] Vet det litt vanskelig, spesielt med tanke på at du mistet sist....men prøv....gjør ditt beste med å senke skuldrene, slapp av og nyt det hele....Den lille trives best, dersom mamma klarer å ikke stresse kroppen sin så alt for mye[:)] Sjansene er store for at det går bra denne gangen[:D] Jeg har fått beskjed om at kvinner mister 1 av 4 ganger...så for din og min egen sin del, så var det sist gang:D Spiren som du nå har fått kommer til å klore seg fast i 9 fantastiske mnd...det er jeg overbevist om!

Og når det gjelder symptomer, så sa du det selv....det er fortsatt veldig tidlig....og igjen veldig individuelt hvor mange av symptomene en faktisk opplever....Noen har absolutt alt....andre har så og si ingen...Så nok en gang...gratulerer[:)][:)][:)] Dette her kommer til å gå kjempe bra[:D]

Klem fra meg[:D]

Denne måtte jeg bare signere! Veldig godt skrevet[:)]

Det er helt normalt og ikke ha symptomer også[:)]. Du er bare heldig. I mitt forrige svangerskap hadde ikke jeg et eneste sympom før uke 32 bortsett fra at jeg tisset oftere og ble tyngre. Håper det blir sånn denne gangen og[;)] *håpe håpe*

*** sniker fra juni***

Hei, og gratulerer så mye med spire i magen til dere alle sammen..
Selv føler jeg at det bare er 2 mnd siden jeg var der dere er idag. Tiden går så fort..
Håper spirene dere vil klore seg godt fast i tiden fremover..

Ang svangerkapssymptomene.. Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før uke 6. Og hadde ingen symptomer den gangen.
Symptomene kom ikke før rundt uke 8-9 engang. Heldigvis bare iform av litt småkvalme, ømme bryster.
Så noen vil nok få symptomer veldig tidlig, mens andre kanskje bare får et snev av det.. Det er så individuellt..
Mensmurringene vil jeg bare tro er ligamentstrekk, at det er livmoren din som vokser. Men er du usikker så kan du ta kontakt med lege. [:D][:D][:D]

Masse lykke til videre..

Vet så godt hvordan du har det! Hadde også en MA før jeg fikk datteren min, og da jeg ble gravid igjen var jeg nesten helt overbevist om at det samme kom til å skje igjen. Dro på tidlig UL nærmest bare for å få bekreftet at det ikke var liv. Kommer aldri til å glemme følelsen av å høre legen si: - Ja, nå kan du se, ser du hjertet? [:)]
Poenget mitt er at jeg hadde veldig lite symptomer begge gangene, og har det denne gangen også.
Bare litt ubestemmelige murringer i magen og en tendens til at øynene glir igjen i kvart over ti tiden i sofaen. Det er helt normalt.
Vet hvordan en sånn opplevelse setter seg i en, men vet også at du aller, aller mest sannsynlig kommer til å kjenne den fantastiske følelsen av lettelse og glede over at det går bra denne gangen [:)].

Hvor langt var du på vei da du hadde MA? Det ble mye lettere for meg da jeg kom meg over tidspunktet for MA'en. Da var liksom forbannelsen brutt. Krysser fingrene for deg! Og for oss alle.[:)]

Det var godt å høre Magdalene :)
Jeg var nesten 10 uker da jeg fant det ut, men det hadde ikke vært liv på 4 uker ca :/
Hvordan fant du ut at du hadde MA da?

Fant ut at jeg hadde MA etter at jeg begynte å blø litt brunt. Hadde ikke smerter og bare litt blødning. Dro på privat UL og der var det ikke liv.[&o] Huff, det var grusomt, husker jeg satt og gråt og gråt inne hos legen. Jeg var 8 uker på vei, og det hadde ikke vært liv på 2-3 uker. Fikk utskrapning neste dag.

Men kan anbefale tidlig UL! Ble så beroliget av det neste gang - var vel bare ca 7 uker på vei, men i og med at den første spiren døde mellom uke 5 og 6, omtrent når hjertet skulle begynt å slå, var jeg liksom allerede forbi MA-tidspunktet når jeg så hjertet.

Er det lenge siden MA'en din?

Ok.. Den ble oppdaget i november 2009. Tok medisinsk abort. Når hadde du da?

Back
Topp