Symptomer uten positiv test...

LovaLova

Elsker forumet
Noen som har noen symptomer på at de er gravide uten å ha testet ennå?
Jeg er veldig oppblåst, aldri vært plaget med det før, men nå ser jeg jo ut som en ballong etter 1 glass vann, også er jeg veldig følsom. Gråter for ingenting...Også lukter alt veldig. I går spiste sambo potetgul med salt og pepper, jeg syns det luktet grusomt, også drakk han to øl, og jeg klarte nesten ikke gi han god natt kyss...

Om jeg er gravid eller ikke, vet jeg jo ikke, for skal ikke teste før om over en uke...

nå testet jo jeg positivt i dag da, men har gått en uke med sånne plager nå.. jeg har vært veldig kvalm.. ikke morgenkvalm, men det har kommet og gått hele dagen.. har og vært veldig oppblåst. :) lykke til

Jeg har vært sånn å, en gang var jeg gravid og en gang ikke
Håper du er gravid og at det ikke er kroppen som tuller med deg

jeg har det sånn å. sliter med lukter som jeg ikke har slitt med før. jobber i hjemmesykepleien og klarte nesten ikke å tømme ett bekken engang i går ( har aldri gjort noe å gjøre det før )  jeg ble plutseli skikkelig kvalm i går , prøvde å spise , men funket ikke. har veldig menssmerter ( men veldig rare kan man si ) og magen min er stor. har bare testet negativt selv =(  =(  håper du tester positivt da =)

Back
Topp