Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer og går de eller? Jeg er 6+3 idag .. og føler meg plutselig veldig lite kvalm og egentlig i fin form.. igår og idag. Bløte pupper også... redd det er dårlig tegn!
Dere??
Det er rart med det; vi som ikke har symptomer vil gjerne ha det, dere som har det skulle gjerne vært forutenVeldig kvalm og bekkenløsning. Tatt av 2 kg så langt. Håper kvalmen gir seg. Bekkenløsning kan jeg leve med, men den kvalmen orker jeg ikke i 7,5 mnd til! Hadde det med forrige. Håper ikke det blir likt denne gang! Skulle gjerne vært en av dem som ikke har symptomer!
Det er rart med det; vi som ikke har symptomer vil gjerne ha det, dere som har det skulle gjerne vært foruten
Tanken er vel heller at det er endel av oss som søker bekreftelse på at alt er som det skal. Ingen grunn til å bli provosert. Såvidt jeg har lest her inne er det ingen som ønsker å havne på sykehusTror likevel de fleste hadde valgt uten om dere fikk kjenne hvor dårlig man kan bli! Når man ligger på sykehus med alle ledninger plugget i for å holde deg i livet blir jeg nesten litt provosert over de som klager på at de ikke har symptomer!
Tanken er vel heller at det er endel av oss som søker bekreftelse på at alt er som det skal. Ingen grunn til å bli provosert. Såvidt jeg har lest her inne er det ingen som ønsker å havne på sykehus
Spesielt når man leser sånt som dette
"Dette kalles ofte "morgenkvalme", noe som kan være litt rart når man ofte er dårlig hele dagen. Du er ikke alene om dette. Hele 7 av 10 kvinner opplever kvalme i begynnelsen av svangerskapet. Det er tross alt gode nyheter, for kvinner som er plaget med kvalme og oppkast, har lavere risiko for å spontanabortere. "
http://www.libero.no/Barnet-ditt/Gravid/Uke-7/
Det er rart med det; vi som ikke har symptomer vil gjerne ha det, dere som har det skulle gjerne vært foruten
Det var nok en lite gjennomtenkt kommentar fra meg, det var slett ikke meningen å tråkke noen på foten. Beklager det. Når det er sagt, så er det ikke noe galt i å ønske at man hadde flere/noen symptomer, det er bare et ønske om bekreftelse på at det faktisk er noe på gang i magen.Det er to vidt forskjellige ting å væte bekymret fordi man ikke kjenner symptomer, og å ønske man hadde. Og klage på at man ikke har. De fleste som har opplevd hyperemesis, slik som jeg, syns d er lite takknemlig! Så hvorvidt man blir provosert eller ei kan man ikke fortelle noen andre om de skal bli/ikke bli!
Det var nok en lite gjennomtenkt kommentar fra meg, det var slett ikke meningen å tråkke noen på foten. Beklager det. Når det er sagt, så er det ikke noe galt i å ønske at man hadde flere/noen symptomer, det er bare et ønske om bekreftelse på at det faktisk er noe på gang i magen.