Symptomer uke 12

Bkno7013810

Andre møte med forumet
Dere som er i uke 12, hva kjenner dere av symptomer/ tegn? Er uke 12 å kjenner ikke så mye ømhet i puppene lengre. Ellers ingenting annet.

Her har kvalmen vært borte noen uker allerede, men de ømme puppene og den oppblåste magen holder stand enn så lenge!

Kjenner litt ømhet i puppene men ikke slik det var tidligere i svangerskapet. Kjenner du veldig ømhet?
hadde og kvalme, men den har gitt seg :)

Fortsatt veldig mye kvalme og endel oppkast.
Mye trøtthet og null energi, bruker zofran.
Ellers har jeg treg mage, og mye vondt i hodet (men det kan og komme av lite matinntak).
Ooog en del ligamentsmerter :shy:

Er 13+3 og har så å si ingenting, og det har jeg ikke hatt siden rundt uke 11. Før det var jeg trøtt, kraftig luktesans, og noen andre rare greier som dotter i ørene, kløe og ekstra hår i ansiktet. Og kjente murring/ligamentsmerter. Alt dette har gitt seg. I løpet av svangerskapet har jeg verken vært kvalm eller kjent noe særlig i brystene. Var nesten litt bekymret for dette, men etter å ha vært på ultralyd 12+6 og sett at alt er fint nyter jeg heller at jeg har sluppet enkelt unna. Eneste er at tarmene krangler litt mer nå, har ekstra luft i magen og slikt.

Fortsatt kvalm, og fortsatt ømme pupper (men det har avtatt) hatt økende smerter i korsryggen/bekkenet den siste uka spesielt.

Er 12+6. Er fortsatt litt kvalm, men ikke så intenst med oppkast som tidligere. Brystene er ømme, men mindre enn før. Ellers er jeg fortsatt stuptrøtt og hard i magen :P

Småkvalm på morgenen, ømme store pupper, vondt i eggstokkene når jeg nyser, stor treg mage, trøtt

12+2 nå.. det meste av kvalmen har gitt seg, nå kommer det bare om jeg er sulten eller veldig sliten, det meste av murringer har gitt seg og trøttheten har sluppet taket litt i hvertfall:woot:
Har fortsatt super ømme brystvorter, noe som ikke er en fordel når jeg ammer, samt endel ligamentsmerter, ellers er det ikke så mye symptomer:)

Litt øm i brystene men ikke konstant. Ellers ingen symptomer :)

Ømme bryster, sulten og trøttere enn vanlig men ikke sånn dødens trøtt lenger :) ellers i veldig fin form!

Fortsatt veldig mye kvalme og endel oppkast.
Mye trøtthet og null energi, bruker zofran.
Ellers har jeg treg mage, og mye vondt i hodet (men det kan og komme av lite matinntak).
Ooog en del ligamentsmerter :shy:
Samme her, har ikke turt å ta nor kvalmestillende, så er så lei av kvalmen. Men gikk kvalm med dattera mi til uke 18 og sønnen min til uke 21, så er bare å holde ut. Ligger ca 22 timer i døgnet:/ ikke sjans til å gjøre en dritt.

Kvalmen er litt mer underkontroll, men den er stadig tilstedeværende. Er ikke like trøtt som for noen uker siden og sover endelig godt på natten igjen. Regner med kvalmen holder stand til uke 14-16, var da det ga seg sist.

Det går fremover!

Kvalme, oppkast og hodepine, blir det som sist er fort en mnd igjen før det begynner å roe seg...

12+2 og kvaaaalm..... trøtt, ømme pupper og litt smerter i ryggen.. Puppene er ømme sånn annenhver dag, så symptomene er litt forskjellig fra dag til dag, men kvalmen er vedvarende dessverre.

12+2 her også og lite symptomer sett bort fra giga pupper som er ømme:hilarious: Har vært veldig heldig gjennom hele første trimester så har ikke vært kvalm eller noe annet spesielt. Den eneste forskjellen er nok at energien endelig kom tilbake mellom uke 10 og 11. Samt at jeg fortsatt flyr opp på do om natta.

13+6, ikke like ømme brystet, ikke like kvalm hele dagen, men kastet opp som en gris hver morgen fortsatt :hilarious: Føler meg også konstant uvel..

Ikke øm i brystene lenger, så nå går det an å snu seg på natta :p Ikke like trøtt heller. Men har hodepine og er småkvalm. Begynt å kjenne det litt i ryggen, så det er nytt!

Back
Topp