Symptomer: stikking i eggstokk og menssmerter

midio

Andre møte med forumet
Hei jenter!
I går fant jeg ut at jeg var gravid. - Og etter 5 positive tester begynner det å gå opp for meg :-)
Regner med jeg kommer til å bli bedre kjent med dere her inne etterhvert.

De tre-fire siste dagene har jeg hatt en del mens-lignende smerter i magen. I tillegg har jeg noe som kjenner ut som stikk i eggstokker (sammenlignbar med det jeg har hatt ved eggløsning).
Det veksler mellom begge sider, men er sterkest i venstre side.

Er dette tegn på at det er noe galt??
Noen som har hatt lignende??

TAKKER FOR SVAR!!

Klem fra 1.gangs gravid og helt uerfaren....
 
Hei på deg og velkommen hit!

Gratulerer så mye med baby i magen!

Det er vist helt normalt med menslignende smerter, har akkurat det samme som deg :)
 
Takk for svar! Skal prøve å slappe av!
Det er helt rart - baby i magen.
Gledestårene triller hele tiden - eller er det hormonene kanskje...? [:)]
 
Hihi.. vet hva du mener, det er helt sprøtt!

Vet du hvor langt du er på vei?

Jeg er også 1.gangsgravid og helt uerfaren, har kommet med mange "dumme" spm, men heldigvis viser det seg at det er flere som lurer på akkurat det samme!

Håper alt går strålende og at du får et kjempefint svangerskap!
 
Jeg og hadde de stikkingene i begynnelsen, er helt normalt og ikke farlig!
 
Er ca 3 uker på vei..
For 2,5 uke siden var jeg på utredning for barnløshet, men det viste seg å være helt unødvendig :-)

Det er godt å ha en plass å stille dumme spm - tror jeg kommer til å trenge det fremover!
- Så får jeg avlastet pappan til barnet litt også..[;)]
 
Har du termin i juni da?

Så deilig det må være for dere når det endelig klaffet da! Kan tenke meg at jubelen stod i taket ja! Fikk dere vite det på utredningen?

Hehe... Sambo klager i hvertfall ikke på at jeg er her... Jeg forklarte han at jeg syntes det var så deilig å ha noen å "prate" med, noen som er i samme situasjon. Det blir jo litt anderledes for gutta, de kjenner jo ikke alle de forandringene som skjer med kroppen! Blir nok anderledes om noen mnd, når magen (forhåpentligvis) begynner å vises!
 
Signerer de andre her! [:)] Menssmerter er helt normalt og veldig vanlig. Stikkinger i eggstokkene har jeg hatt endel av. Særlig fra el til litt etter ikm. Så tror nok det er helt vanlig også!! [:D]

GRATULERER med spiren i magen din!!! Håper du får et flott svangerskap!
 
Hei hei!!! [:)] Gratulerer så masse med den lille spiren i magen! Det er en så spennende tid... Hos junijentene er det ingen spørsmål som er "dumme"! Her er alt lov... [;)] Stor klem og lykke til!!
 
Tusen takk alle sammen! Så søte dere er!

på spm fra Timtam om jeg har termin i juni.. Håper det - for her er det så hyggelig.
Brukte utregning jeg fant på nettet og den mente 22.juni.
Siste mens var 11.sept...
Skal ringe og bestille legetime i morgen, så får vi se...
 
Ja, det stemmer nok :-)
Har nettopp skjønt at man plusser på 2 uker...

Hvor får dere forresten tak i de fine bildene som visualiserer hvor langt man er på vei??
 
Den får du tak i på baby-gaga.com! Der står det terminkalkulator eller noe sånt... Så legger du inn den på mine profiler (tror jeg), også lime inn der det står signatur, prøvde meg bare frem jeg og fikk det til...hehe Er ikke så flink på data, men prøver og feiler litt og da går det som regel bra til slutt [;)]
 
Du må kopiere den linken som begynner på URL, og lime den inn i Signatur på Min profil. Håper du får det til! [:)]

Og så fint å ha deg her i juniforumet!
 
heihei!!!!! velkommen så mye til oss junipiene:.Gratulerer så masse med den lille spiren i magen din, du går en spennende tid i møte.Her inne hos oss er det inge spørsmål som er dumme,det er mye man lurer på i et svangerskap og det er derfor vi er her for å hjelpe hverandre.Ser frem til å bli bedre kjennt med deg.. klem fra nordlandspia
 
Hei, det er helt normalt med stikkinger ikke no galt. ;)
Hvordan får dere alla til den babytingen som viser hvor langt dere er på vei? Klarer det ikke jeg?
 
Trykk på en av de du synes er fin, fyll ut termindatoen din og legg den inn på profilen din.
 
Hehe...jeg hadde det på samme måte. Stikkinger i begge eggstokkene, mest i den venstre og mensmurringer. Helt normalt! [:D]
 
Back
Topp