Symptomer som kommer og går

M-40582140

Første møte med forumet
Er førstegangsgravid og 8+1 på vei. Noen dager har jeg masse symptomer som ømme bryster og skikkelig kvalme. Andre dager har jeg nesten ikke merkbare symptomer og blir da redd for at noe er galt/at jeg har mistet. Erfaringer med dette? Har ikke hatt noen blødning siden jeg ble gravid

Det hadde jeg også med min. Etterhvert lærte jeg meg å nyte dagene med mindre eller ingen kvalme, for gud mot slutten av første trimester var jeg bra lei hver gang det kom tilbake :hungover: :p.

Er førstegangsgravid og 8+1 på vei. Noen dager har jeg masse symptomer som ømme bryster og skikkelig kvalme. Andre dager har jeg nesten ikke merkbare symptomer og blir da redd for at noe er galt/at jeg har mistet. Erfaringer med dette? Har ikke hatt noen blødning siden jeg ble gravid
Helt normalt. :)

Jeg har hatt 3 aborter og har hatt symptomer også har de blitt mindre/forsvunnet. At symptomene kommer og går tenker jeg er ett godt tegn. Men om du ønsker en trygghet kan du jo eventuelt bestille en TUL og sjekke? :)

Kjenner meg igjen, er i uke 14+4. Lurer felt på om det er liv inni her. Like spennende tid til hver ul;)

Back
Topp