Symptomer som kommer og går?

Lillemor_00

Første møte med forumet
Hei, jeg er 7+0 i dag og har vært en del kvalm i det siste (kastet opp noen ganger, sist i går), men i dag så er jeg ikke kvalm i det hele tatt flere her som har symptomer som kommer og går eller vet om det er normalt? blir jo selvfølgelig litt bekymra, er jo betryggende med symptomer fortsatt ømme pupper og blir fort sliten, men i dag så har det vært bedre enn den siste uka.
 
Det er helt normalt at symptomene kommer å går litt. Hadde det sånn forrige svangerskap og nå. Hemmende kvalm noen dager, og mindre kvalm andre dager. Denne gangen også. Ikke noe kvalm noen dager og kjempe kvalm andre.
 
Jeg har det også sånn.

Greier ikke å ta igjen om det var sånn 1. Gang. Går litt i bølgedaler, men blir like bekymret hver gang jeg ikke er kvalm istedenfor å nyte det :banghead:
 
Jeg var ikke kvalm fra ettermiddag 7+3 og dagen etterpå. Kanskje man får noen bedre dager fra uke 7?
 
Jeg har også symptomer som kommer og går, men sånn hadde jeg det med første så jeg er ikke så bekymra. :) Den evige sulten forblir hele tiden da… Men kvalmen kommer og går og murringer kommer og går.
 
Jeg er i uke 7 også nå (7+4) og syns kvalmen har vært litt mildere de siste dagene... Eller, et par av dagene var ille, men de to andre, inkl. i dag har vært litt lettere. Er fortsatt uvel da, men ikke så ille som gjennom uke 5 og 6 :happy: Litt fint å se vi er fler i samme båt!:)
 
Back
Topp