Symptomer som kommer og går..

Løveunge

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Er det noen som har symptomer som kommer og går?

Symptomer jeg hittil har merket er: større bryst, perioder med svimmelhet, nattesvette.

På mandag denne uken kom kvalmen over natten og har økt på for hver dag. Er typ kvalme som kommer og går hele dagen. I går lørdag var jeg helt utmattet, og fått kommentarer om at jeg ser veldig sliten ut.

I natt våknet jeg 0230 og 0500 og var kjempe kvalm. Lest at aktivitet kan hjelpe mot kvalme, så I dag Stod jeg opp tidlig, gikk på trening til tross for at det satt langt inne. Har også gått en lang tur. Kjenner kvalmen/uggenheten ligger på lur, men virker nesten som jeg har klart å holde den litt i sjakk ved å være opptatt. Har også spist hver 2-3 time.
Men samtidig tenker jeg «hva hvis noen er galt», siden formen er litt bedre i dag.
Men er vell naturlig at symptomene svinger litt?
 
Har lest at det er helt vanlig at det svinger med symptomer! Svinger litt her også, men jevnt over merker jeg ikke så mye. Kun småting som; skikkelig trøtt og vanskelig å våkne på morgenen og er generelt trøtt og blir fort utmattet, tisser litt oftere og er litt mer tørst enn vanlig, og litt vondt i bekkenet/ryggen, men ellers merker jeg lite. Og er i grunn veldig takknemlig for det! Nyter hvert sekund :Heartred
 
Svinge litt her og.. Lite matlyst men heldigvis ikke kvalm..
Skikkelig ømme bryst, tisse ofte og veldig trøtt :angelic:.. Å oppblåst:sorry:
 
Jeg har også lite symptomer, små ømme pupper om jeg kjenner etter.. Har hatt mye stikkinger, men lite idag.. Stikker litt i underlivet, andre som har merket det? Er 4+5 nå... Litt dårlig søv, har ei lita på 4 år som sover litt urolig inatt.. Akkurat sovna nå :Heartpink
 
Har fra rundt IKM til nå 5+4 hatt kjempe ømme, tunge, "hovne" bryst, i dag når jeg våknet var de helt slappe bokstavelig talt :wtf: Ikke noe øm i det hele tatt. Blir selvfølgelig kjempenervøs for at jeg nok engang ender med MA, men krysser fingrene å håper så inderlig at dette er normale svingninger. Flere som har hatt det slik?
 
Jeg har også lite symptomer, små ømme pupper om jeg kjenner etter.. Har hatt mye stikkinger, men lite idag.. Stikker litt i underlivet, andre som har merket det? Er 4+5 nå... Litt dårlig søv, har ei lita på 4 år som sover litt urolig inatt.. Akkurat sovna nå :Heartpink
Jeg har også litt stikkinger der nede. Det er nok ganske normalt. Husker at jeg hadde det i de første svangerskapene mine :)
 
Jeg har hatt 2 døgn der symptomene, spesielt kvalmen har vært mye mindre. Dette bekymret meg en del, og er selv livredd for MA.
Men i dag er energien min lik null og kvalmen tilbake for fullt, så symptomene vil nok kunne variere litt ja.
Vi får heller nyte de dagene der vi føler formen er litt bedre :)
 
Jeg har også svingninger. Dårlig matlyst, plutselig litt kvalme som kommer og går, luktesansen går bananas. I tillegg er jeg veldig trøtt :)
 
Svinger kjempemye her, dog ømme bryster er konstant. Kvalme, kald, trøtt svinger veldig.
 
Lite symptomer også. Svinger litt. Blir litt bekymret innimellom.

hvordan går det med deg? Svinger symptomene enda? Hvor langt er du på vei?

jeg er 7+3 i dag. Etter jeg skrev her sist kom symptomene raskt tilbake, mest kvalmen dukket opp igjen. Starten av denne uken var jeg skikkelig uggen igjen, stort sett hele dagen. Siden torsdag denne uken, altså siste 2-3 dagene har jeg hatt lengre perioder med mindre kvalme. Like bekymret hver gang kvalmen/uggenheten roer seg litt.
 
hvordan går det med deg? Svinger symptomene enda? Hvor langt er du på vei?

jeg er 7+3 i dag. Etter jeg skrev her sist kom symptomene raskt tilbake, mest kvalmen dukket opp igjen. Starten av denne uken var jeg skikkelig uggen igjen, stort sett hele dagen. Siden torsdag denne uken, altså siste 2-3 dagene har jeg hatt lengre perioder med mindre kvalme. Like bekymret hver gang kvalmen/uggenheten roer seg litt.

Svinger fortsatt en del. Men denne uken så har jeg begynte å gå såre brystvorter og lette smerter i lyskene når jeg hoster (er forkjøla). Merker symptomene mest på kveldstid. Er også mye tørst og har litt cravings for supper :hilarious:. Noe smerter i halebenet. Er litt trøtt også, men er nok pga forkjølelsen. Ellers ikke flere symptomer. Er 4+6 idag.

Vi får prøver å legge bekymringene til siden og nyte tida med få symptomer :)
 
Svinger her også. Ømme pupper stort sette hele tiden, ellers litt stikkingen i mageregionen, men ingen kvalme foreløpig, er 4+4.Håper nesten at kvalmen kommer snart. Hadde MA sist og da var jeg ikke kvalm.
 
Har lest at det er helt vanlig at det svinger med symptomer! Svinger litt her også, men jevnt over merker jeg ikke så mye. Kun småting som; skikkelig trøtt og vanskelig å våkne på morgenen og er generelt trøtt og blir fort utmattet, tisser litt oftere og er litt mer tørst enn vanlig, og litt vondt i bekkenet/ryggen, men ellers merker jeg lite. Og er i grunn veldig takknemlig for det! Nyter hvert sekund :Heartred

I tillegg til litt halsbrann så føler jeg meg også ganske likt som dette :) 6+3 i dag.
 
Kjenner lite selv. Noen bølger med kvalme siden uke 3, og er nå 4+3. De siste dagene har jeg følt meg mer uggen i magen. Nesten som mensmurringer, men samtidig ikke? Vi får bare nyte tiden uten plager! De kommer vel fort nok :nailbiting:
 
Back
Topp