Symptomer som kommer og går?

Lilje92

Gift med forumet
Junilykke 2020 ♡
Junibollene 2023
Har hatt ømme nipler frem til nå, i dag er de nesten ikke ømme lenger :( sist var dette er veldig dårlig tegn for min del da det endte med sa noen dager etter at jeg oppdaget at niplene var mindre ømme. Puppene mine er fortsatt ømme, men ikke så ille som de har vært. Kastet opp i dag tidlig pga kvalme, så noe symptomer er det jo her, men blir så redd for at det samme som sist skjer :( Noen andre som opplever at symptomene forsvinner litt men at de kanskje kommer tilbake eller at det fortsatt går bra?
 
Ja, jeg hadde jo mistet masse symptomer! Så fikk jeg se en sprell levende krabat på UL i går, trodde selv alt håp var ute. Jeg hadde attpåtil blødd litt ❤️ Hvor langt er du på vei?
 
Ja, jeg hadde jo mistet masse symptomer! Så fikk jeg se en sprell levende krabat på UL i går, trodde selv alt håp var ute. Jeg hadde attpåtil blødd litt ❤️ Hvor langt er du på vei?

Åh, det var godt å høre! Jeg er 6+6 i dag. Ikke blødd eller hatt vondt, så jeg må jo bare prøve å tenke at dette går bra :)
 
Åh, det var godt å høre! Jeg er 6+6 i dag. Ikke blødd eller hatt vondt, så jeg må jo bare prøve å tenke at dette går bra :)

Ja, håper det ☺️ Jeg var rundt 7 uker da symptomene ga seg ☺️
 
Er 7+0 i dag og omtrent ingen symptomer, bare litt ømme pupper. Helt svart/hvitt fra gårsdagen da jeg hadde skikkelig kvalme med brekninger og ulvehunger. Håper virkelig ikke det er noe muffens denne gangen også:sorry: 5 dager til tul.
 
Er 7+0 i dag og omtrent ingen symptomer, bare litt ømme pupper. Helt svart/hvitt fra gårsdagen da jeg hadde skikkelig kvalme med brekninger og ulvehunger. Håper virkelig ikke det er noe muffens denne gangen også:sorry: 5 dager til tul.

Nei, vi må bare håpe at det er normalt med symptomer som kommer og går! 5 dager er ikke så lenge, blir godt å få bekreftet hva som skjer inni der :) vi ser jo flere her inne som har symptomer som er borte en dag og tilbake noen dager senere! Prøver å overbevise meg om at det er normalt :)
 
Nei, vi må bare håpe at det er normalt med symptomer som kommer og går! 5 dager er ikke så lenge, blir godt å få bekreftet hva som skjer inni der :) vi ser jo flere her inne som har symptomer som er borte en dag og tilbake noen dager senere! Prøver å overbevise meg om at det er normalt :)
Ja, det er nok ganske så normalt :)
Ja, 5 dager går veldig fort faktisk!
Har du vært på tul?
 
Merker også at symptomene kommer og går litt. Trodde jeg hadde sluttet helt å kaste opp men etter en uke uten oppkast var det påan igjen idag (og da ble jeg faktisk glad) aldri vært glad for å kaste opp før :p
 
Våknet i dag uten å være kvalm, og ble litt bekymret. Men gjett om det tok seg opp utover formiddagen :dance008 Ble glad, selv om det er ubehagelig å være uggen på jobb :schocked028
 
Våknet i dag uten å være kvalm, og ble litt bekymret. Men gjett om det tok seg opp utover formiddagen :dance008 Ble glad, selv om det er ubehagelig å være uggen på jobb :schocked028

Jeg våknet også uten å være kvalm. Har bare vært litt uggen av og på innimellom. Sliter litt med å få ned frokosten, men etter det går dagen egentlig veldig greit for seg uten kvalme :)
 
Back
Topp