Symptomer som kommer og går

havfrøken

Glad i forumet
Idag føler jeg plutselig at puppene ikke er så ømme lenger. Er det vanlig? Jeg er 8+1 [emoji4] og blir selvfølgelig bekymret.

Puppa har roet seg litt hos meg også. Får litt panikk, siden dette er det eneste symptomene jeg har. Kanskje ekstra murringer hvis jeg har Styret litt ekstra.

8+0 forsvant ømheten min også, men etter noen dager var det tilbake igjen til full styrke, for så å forsvinne litt igjen☺️ Så tror det er helt normalt at det varierer litt☺️

Har kjent gjentatte ganger hittil at jeg har blitt grepet av panikk straks ømheta i puppene har blitt borte, men nå har jeg blitt "vant" til at det kommer og går, men om det fortsatt er litt bekymringsverdig. Gyn sa forøvrig at det var helt vanlig, så da får vi bare slå oss til ro med det som best. :)

Her kommer det og går også, men for det meste har jeg ikke ømme pupper i hele tatt. Er 11+5 i dag og såg et bankende hjerte på UL i uke 6 og 9. Nå begynner magen såvidt å bli større, men puppene har ikke vokst i hele tatt! Tror ikke du skal bekymre deg[emoji6][emoji1303]

Takk for så mange fine og gode svar[emoji1317] Nå ble jeg beroliget. Takk[emoji175] man blir jo så fort bekymret når man bærer på en spire [emoji271][emoji5]

8+0 forsvant ømheten min også, men etter noen dager var det tilbake igjen til full styrke, for så å forsvinne litt igjen[emoji5] Så tror det er helt normalt at det varierer litt[emoji5]

Blir spennende å se om det dukker opp igjen hos meg og. Det er om natten jeg merker det best. Gjør "vondt" å sove på magen [emoji4]

Back
Topp