Symptomer som kommer og går?

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Er det normalt? Nå som kvalmen har vært veldig rolig de siste tre dagene blir jeg jo nervøs for det også..
Puppene er litt ømme, er veldig trøtt.
MEN tisser ikke noe mer enn før jeg var gravid, blir ikke akutt sulten, er ikke kjempe kvalm lengre..

Er så redd det betyr en MA.. Andre som opplever at symptomene kommer og går?
Kvalmen ble så å si borte da jeg kom til 7+0..
 
Er det normalt? Nå som kvalmen har vært veldig rolig de siste tre dagene blir jeg jo nervøs for det også..
Puppene er litt ømme, er veldig trøtt.
MEN tisser ikke noe mer enn før jeg var gravid, blir ikke akutt sulten, er ikke kjempe kvalm lengre..

Er så redd det betyr en MA.. Andre som opplever at symptomene kommer og går?
Kvalmen ble så å si borte da jeg kom til 7+0..

Ja, jeg har også dager hvor jeg føler meg piggere, hvor kvalmen ikke er der i det hele tatt. Er derimot konstant sliten og har lite energi. Enkelte dager er jeg stuptrøtt, men jeg føler likevel at formen er bedre enn i uke 4/5. Er nå 7+5. :) vi var på tidlig ul på fredag, og der var det en liten skatt med et nydelig hjerte som banket så fint. Så jeg føler at jeg ikke trenger å bekymre meg for at symptomene kommer og går litt som de føler for. Kvalmen er der innimellom, men ikke skikkelig ille :)

Har jo også lest at det er helt normalt at symptomene varierer fra dag til dag, så jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss. :)
 
Ja har også lest det en gang, at de kommer og går. Bare var så rart at kvalmen var her hver dag og skikkelig intens fra uke 5 til uke 7 og da sto jeg opp til ingen kvalme. Litt bedre matlyst men spiser enda ikke mye, er litt sliten enda men ikke sånn at jeg MÅ sove på dagen.
Føler meg litt mer som meg nå.. Og det var skummelt :p
 
Noen har nesten ikke symptomer i det hele tatt, så tenker alt er normalt så tidlig. Det går sikkert helt fint :) Men om noe føles veldig feil ville jeg tatt en sjekk for å berolige
 
Er 8+4 nå og puppene er litt mindre ømme, ikke så kvalm/uggen som jeg var men sover ekstremt mye. Ikke så hormenella som jeg var. Føler at jeg har endel vann i kroppen og er generelt oppblåst. Synes det var verst de to ukene fra 5-7, da følte jeg meg rett og slett fyllesyk!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir ganske urolig av dette selv, så forstår deg godt. Har vært i ganske dårlig form fra uke 4, men de siste dagene har jeg omtrent ikke merket noe - er 8 uker i dag. Litt trøttere enn vanlig, litt mer sulten og puppene er fortsatt litt ømme. Men det er ikke i nærheten av hva det har vært tidligere, og jeg føler meg liksom normal. :-/ Utrolig deilig, men litt skummelt! Håper alt er bra med den lille!
 
Syns også uke 5 - 7 var værst.. Håper alt er bra inni magehuset :)
 
Blir ganske urolig av dette selv, så forstår deg godt. Har vært i ganske dårlig form fra uke 4, men de siste dagene har jeg omtrent ikke merket noe - er 8 uker i dag. Litt trøttere enn vanlig, litt mer sulten og puppene er fortsatt litt ømme. Men det er ikke i nærheten av hva det har vært tidligere, og jeg føler meg liksom normal. :-/ Utrolig deilig, men litt skummelt! Håper alt er bra med den lille!
Fint vi er flere iallefall.. Har jo hørt symptoner kan komme og gå, får bare ta det som gode tegn at vi ikke blør :)
 
Fint vi er flere iallefall.. Har jo hørt symptoner kan komme og gå, får bare ta det som gode tegn at vi ikke blør :)

Ja, må bare prøve å tenke positivt. :)
 
ja tror og det er normalt.. For nå som det er kveld føler jeg meg fyllesyk.. Små kvalm, hodepine og kjempe trøtt/ sliten :p
 
Føler at symptomene forsvant samtidig med at jeg ble syk :S håperat de kommer tilbake igjennår jeg blir frisk og at de bare har blitt "overdøvet" av sjuken :S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har det sånn jeg også, har dager der jeg ligger hele dagen på sofaen, utslått av kvalme og svimmelhet, men så har jeg en toppers dag og kan være sammen med familien og venner. Kommer veldig ann på hvordan jeg starter dagen og hva jeg spiser og hvordan. Puppene er ikke så ille, men ille nok enda..
 
Føler litt på det samme jeg og nå...
Har vært ganske kvalm fra uke 5, men de siste dagene har kvalmen vært ganske varierende. På lørdag var jeg ganske grei form, på søndag var jeg veldig kvalm, og foreløpig i dag er kvalmen helt borte. Må spise regelmessig, og sover mange timer i døgnet, så det hjelper sikkert det og.
Men da jeg var gravid forrige gang var jeg kvalm helt til uke 12, så blir litt urolig jeg og. Men virker jo som det er ganske normalt...
 
Har ikke vært orntlig kvalm siiden 6+6 og er nå 7+3. Håper jeg bare er heldig :p
 
Det er sjukt nervepirrende dette her! Håper på tegn skal komme tilbake


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kommer nok :) Må bare holde seg positiv :)
 
Hvis det er noen trøst.
Forrige svangerskap hadde jeg ikke kvalme i det hele tatt, men jeg hadde masse gravidevondter. lingamentbånd som tøydes var altså skrekkelig hos meg.

Denne gangen har jeg vært småkvalm fra 6 dpo og det har økt i styrke, men nå skjer det kun hvis jeg blir sulten. Etter menstermin er jeg 5+0 i dag etter EL litt kortere. Men jeg kjenner masse stikkinger og murringer så noe jobbes det jo med :)
 
Back
Topp