Symptomer som kommer og går...

Wembie

Elsker forumet
Har vel egentlig hørt at det er vanlig, men må "undersøke" litt for det....Jeg har nemlig hatt driiiiit ømme brystvorter i nesten 2 uker....og i dag, er de langt fra så ømme...er det vanlig at symptomene kommer og går litt??? flere som har det sånn???

Ja, det blir sagt at det er helt normalt så du trenger ikke å bekymre deg:) Men skjønner godt at du ikke liker at symptomene avtar. Jeg er 5+1 i dag og har ingen symptomer. Og det er trøttende:)

Er ikke så kult at de avtar nei, men regner i grunn med at de er tilbake igjen i kveld[;)]...

Men tusen takk for et beroligende svar[:)]

Presset ut et par dråper i går kveld, for jeg fikk plutselig for meg at jeg måtte teste...og måtte teste med en gang...og testen LYSTE mot meg, og tidligere har den vært skikkeli svak[:D][:D]

Hihi.... Ja, og da er det i hvertfall ingen tvil:) Jeg også tok en test for to dager siden pga at jeg ikke har symptomer:) Vi blir litt koko de første 12 ukene og vi bekymrer oss masse. Men det vil gå bra:) Vi får bare være flinke og støtte hverandre:) Den dagen vi kanskje ender opp med ekstrem kvalme kommer vi til å angre på at vi ønsket oss symptomer:)

Ja du sier noe der...Er bare så rart...hadde vel egentlig regnet med at den dagen jeg ble gravid, så skulle jeg FØLE det[;)][:D] jeg skulle føle det med hele kroppen, vite at det var noe som var annerledes, noe som kom til å skje...men NEIDA[:D][:D][:D] her er liksom alt som før....alt kan omtrent begrunnes med pms[;)][;)][;)] Men vi får vel bare kose oss fordet[:D] Er jo i grunn veldig deilig at vi slipper unna kvalmen, selv om jeg ikke ville hatt såååå mye imot å bare kjenne litt på den[;)][;)][;)]

Vet dessuten at ingen i min familie har vært plaget med kvalme...ingen...så jeg må nok bare smøre meg med tålmodighet[:D]

Hehe.... Ja, det med graviditet skal ikke være enkelt og jeg er enig med deg at jeg hadde vært glad hvis jeg kjente antydning til at jeg fantisk er gravid for denne gangen går det jammen meg ikke opp for meg:) Men får håpe at vi klare å slappe mer av etterhvert:) Hvis ikke kan det bli noen lange uker:) Jeg derimot var ekstrem kvalm sist svangerskap. Spydde hver dag og var konstant kvalm. Var sykemeldt fra uke 7 så jeg vet hvordan det er og det er så absolutt ikke til å anbefale:)

ømme brystvorter har jeg egentlig fått mer og mer etterhvert.... Men smerter i underlivet kommer og går. Nesten så jeg skulle ønske det var der hele tida, for da skjønner jeg at ting strekker seg ut der nede[8D][8D] Forrige helg kjente jeg noe heeeleee tida, men denne uken har det bare vært bittelitt!! Kjedelig[>:]håper ikke noe har skjedd. Men regner med at alt er som det skal[:)]

Back
Topp