Februargull2017
Betatt av forumet
Noe annet enn kvalme som har forsvunnet hos dere som har hatt både kvalme og andre symptomer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det slik jeg også! Jeg er 11+5 i dag! Og værste kvalmen har gitt seg! Så jeg får til å ta vare på 1 åringen min nå! Men skjønner hvordan du har detJeg også venter veldig på at det skal begynne å dabbe litt av! 10+4 nå, og en smule lei av å ikke klare å ta vare på ettåringen sjøl. Kjipt å måtte ha hjelp til alt. Sto opp med han aleine en dag, og kasta sjølsagt opp. Vondt å se hvor usikker og engstelig han ble av detvil være skikkelig mamma igjen snart!
Takk for det <3 satser på å følge etter deg snart. Lite festlig sommerferie det herHadde det slik jeg også! Jeg er 11+5 i dag! Og værste kvalmen har gitt seg! Så jeg får til å ta vare på 1 åringen min nå! Men skjønner hvordan du har detkrysser fingrene for at det gir seg til deg også snart <3
Huff jaTakk for det <3 satser på å følge etter deg snart. Lite festlig sommerferie det her![]()