Symptomer som har begynt å gi seg?

Fortsatt litt kvalm når jeg blir sulten, men ikke på langt nær like ille. I tillegg er ikke brystene så såre og ømme, og blæra mi føles litt større enn en sprettball nå i forhold til for noen uker siden[emoji85]

Litt mindre oppblåst og går litt mindre på toalettet. Men kvalmen og trettheten kommer og går enda. Håper de snart forsvinner helt [emoji85]

Jeg har like sterke symptomer fremdeles (veldig veldig kvalm og ømme bryst). Er 11+0 i dag. Er visst normalt at symptomene kan forsvinne litt/dabbe av nå, så håper at det gjør det hos meg snart slik at jeg kan ha et fungerende liv igjen.

Jeg også venter veldig på at det skal begynne å dabbe litt av! 10+4 nå, og en smule lei av å ikke klare å ta vare på ettåringen sjøl. Kjipt å måtte ha hjelp til alt. Sto opp med han aleine en dag, og kasta sjølsagt opp. Vondt å se hvor usikker og engstelig han ble av det :( vil være skikkelig mamma igjen snart!

Jeg også venter veldig på at det skal begynne å dabbe litt av! 10+4 nå, og en smule lei av å ikke klare å ta vare på ettåringen sjøl. Kjipt å måtte ha hjelp til alt. Sto opp med han aleine en dag, og kasta sjølsagt opp. Vondt å se hvor usikker og engstelig han ble av det :( vil være skikkelig mamma igjen snart!
Hadde det slik jeg også! Jeg er 11+5 i dag! Og værste kvalmen har gitt seg! Så jeg får til å ta vare på 1 åringen min nå! Men skjønner hvordan du har det :( krysser fingrene for at det gir seg til deg også snart <3

Hadde det slik jeg også! Jeg er 11+5 i dag! Og værste kvalmen har gitt seg! Så jeg får til å ta vare på 1 åringen min nå! Men skjønner hvordan du har det :( krysser fingrene for at det gir seg til deg også snart <3
Takk for det <3 satser på å følge etter deg snart. Lite festlig sommerferie det her :p

Back
Topp