Symptomer som forsvinner?

JennyAngelica

Betatt av forumet
Jeg er 5+6 idag og har tidligere hatt en god del sterke symptomer som kvalme, super vonde pupper, murringer osv..
Idag er nesten alt borte :o LITT øm i puppene hvis jeg klemmer på dem og bitte litt murringer.
Blir så bekymra for SA/MA... Noen som kan berolige meg litt?

Tror det kan variere fra dag til dag. Jeg mistet 5+4 og eneste symptome jeg hadde var god luktesans. Ellers ingenting. Jeg følte meg rett og slett ikke gravid :p Så tror ikke du har noe å uroe deg for :)

Syns du skal Være glad til, for at de avtar litt nå nå.. har man et godt svangerskap uten for mye av plager/symptomer så syns jeg man skal nyte det. Er du bekymra så bestill privat ul og se om hjertet slår. Og slutt å les på nettet om alt som heter MA og sa, du plager bare deg selv med det. Lev normalt og tenk positivt og Vær glad du for at du slipper å slite så mye. Tenk på de som virkelig strever med ulike og kanskje alvorlige plager.

Helt vanlig at symptomer kommer og går. Ene dagen føler man ser helt normal og kjenner ingenting til at man er gravid. Neste dag kommer det tilbake med full styrke, eller kanskje man har det konstant hele tiden enten uten symptomer eller med masse. Alt er like normalt. :)

Back
Topp