Symptomer som forsvinner

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Våknet opp idag tidlig ned NADA vondt i puppene. Jeg har hatt sykt ømme pupper i det siste, men idag finnes de ikke litt såre engang. Føler meg også litt "lettere" i kroppen, som har føltes ganske tung i det siste. Har også vært dødstrøtt og sovnet på sofaen hver eneste dag. Igår kommenterte sambo og sa " så bra og se deg mer pigg idag, du har jo ikke sovnet en eneste gang". Nå får jeg jo helt noia, symptomene er jo vekk..............

Sent from my GT-I9305N using BV Forum mobile app

Det er vanlig at det går i bølger. Tror ikke du skal bekymre deg :) Nyt heller dagene uten problemsymptom.

Ok ok skal virkelig prøve å slappe av. Har jo ingen blødninger eller smerter. Men etter 2 sa'er så spøker det jo i bakhodet.

Sniker fra august.

Slik var det for meg også, kunne gå noen dager uten noen symptomer, for så å få de tilbake for fullt senere! :-)

Ok det er da endelig godt å høre at det er normalt da. Skal prøve å ikke tenke på det.

Jeg har av en eller annen grunn mye mindre symptomer i helgene:/:) men de kommer og går om hverandre hele uka ellers.

Sent from my iPhone using BV Forum

akkurat det samme som her, de kommer og går som de føler for selv.... Slitsomt!! Men men må bare tenke positivt:)

Uff føler jeg nesten litt sånn overhysterisk:confused: , men jeg klarer ikke tanken på at noe skal gå galt igjen.

Tusen takk for gode ord og støtte!!!!!!!!!!! xsmile14

Jeg står opp, spiser frokost med 5-åringen, får unger avgårde på skolen, setter meg ned og skal slappe av litt før neste steget er å få minsten i barnehagen, da slår kvalmen inn over meg, jeg fryser og blir stuuuuptrøtt, måtte bare legge meg ned igjen. Det ble så ille at jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle klare og få vesla i barnehagen, men fikk det nå gjort, og sitter her nå kvalm, uvel og stuptrøtt. Kommer for sent på jobb igjen ja......

Men utrolig lettet over at jeg iallefall fikk noen tegn på at det fremdeles er som det er.

Skal ikke være så snar med å klage neste gang he he he

Jeg hadde blitt sjeleglad om jeg kunne fått et symptomfritt svangerskap. Har IKKE vært det hittil. Så lenge en ikke blør og magen vokser fint, så er jeg fornøyd :p

Hadde det sånn på fredag, ikke kvalm og ikke vonde pupper! Men seint på kvelden kom svimmelheten snikende, og lørdag var jeg i crap form igjen. Ikke noe å bekymre seg over!

Jeg er også slik nå. Plutselig føler jeg meg ikke gravid lenger og symptomene er borte. Håper det kommer igjen et snev av uggenhet eller ømme pupper snart :p

Jeg er også slik nå. Plutselig føler jeg meg ikke gravid lenger og symptomene er borte. Håper det kommer igjen et snev av uggenhet eller ømme pupper snart :p
Omg, ikke ønsk deg uggenhet :p var hos legen i dag og fikk kvalmestillende og sykmelding, neitakk :p

Har også fått mindre symptomer de siste dagene, men håper alt fremdeles er bra...

Back
Topp