Symptomer som blir borte...

Valhin

Betatt av forumet
Hvorfor er jeg ikke kvalm mer...? :/
Jeg har vært DØDSKVALM i til ca uke 7. Nå er jeg 7+2 og finnes ikke kvalm :( Er dette et dårlig tegn...? Det er vel litt tidlig at symptomene forsvinner...

Kanske symptomerna kommer tillbaks? Jag har haft uker utan symptom nästan i det hela taget, och så dagar med tydlig kvalm och väldigt ont i brösten. Idag är det 8+3 :)

Kvalmen min er også borte i dag, litt digg etter kvalme siden uke 5 :-)

Hvorfor er jeg ikke kvalm mer...? :/
Jeg har vært DØDSKVALM i til ca uke 7. Nå er jeg 7+2 og finnes ikke kvalm :( Er dette et dårlig tegn...? Det er vel litt tidlig at symptomene forsvinner...

Jeg er 7+5 og har vært mye mindre kvalm denne uken, det er vist normalt at symptomer kommer og går ;)

Er 10+6 idag og kvalmen har blitt bedre enn bare fra forrige uke..
Symptomer kommer og går tror jeg også.
Ville blitt mer bekymret hvis jeg fikk kraftige smerter m/blødning osv..

Her ble symptomene svakere fra uke 8-9... Altså kvalmen og trøttheten ble bare borte... Nå er jeg 10 uker og de er ikke tilbake... Merker det bare på puppene at de er ømme...
Så man blir bekymret, men tror alt for mye er normalt.
Begge de andre svangerskapene var jeg kvalm til uke 14

Min kvalme er også blitt betydelig mindre denne uka. Er 8+1. Plutselig er matlysten tilbake!

Godt å høre at det ikke bare er meg :) Det er jo deilig å slippe å være kvalm, men samtidig så har jeg følt at alt liksom har vært i orden da :) Hehe...

Jeg hadde ingen symptomer før litt uti uke 7. Da kom de for fullt. Så stilnet det rundt uke 9, var litt av og på. Nå kjenner jeg de er oftere på, jeg kjenner puppene hele tiden. Alle er forskjellige, alle svangerskap er forskjellige. Også tror jeg hysteri rundt dette lille livet er et av mange symptomer man kanskje overser :) Ta kontakt med lege om du er redd eller bekymret, det gjorde jeg da jeg ikke hadde fått noen symptomer, bare positiv test i uke 6 :)

Jeg har nesten ikke hatt symptomer denne gangen, så ventetiden til ul om 1,5 uke er veldig lang.

Samme her, var ganske dårlig de 3 første ukene, men i ettertid har jeg vert kjempe fin. Jeg har ikke ul før i midten av september :/
Urk, lenge å vente. Vurderer og finne ut om jeg kan få lånt en doppler e.l., bare for å høre.

Vurderer å kjøpe meg en slik, men kan jo være vanskelig å finne hjerteslagene :/
Ja, hvis jeg ikke finner noe hjelper det fint lite! Jeg har ikke noe bruk for å kjøpe en, men noen burde jo kunne ha til utlån.

Det er nok heelt normalt, kroppene våre er forskjellige og ingen graviditeter er like! Nyt at kvalmen er borte - det kommer tidsnok nye plager, en mage som dulter borti kjøkkenbenken, hofter som treffer en dørkarm osv.. ;-)

Etter en uke uten kvalme er den tilbake her... Når jeg endelig hadde klart å slappe av over at den var borte :) Hehe!

Back
Topp