Symptomer som blir borte? Normalt?

Tingeling2022

Betatt av forumet
Marshmallows 2022
Hei :)

jeg er 5+5 idag. Hadde en SA i april og kroppen trengte 2 sykluser før vi prøvde igjen.
Men nå føler jeg at enkelte symptomer er borte og kjenner veldig på redselen av at det ikke skal gå bra igjen :(
Er det normalt at symptomer kommer å går?
Dere som opplevde det, gikk det bra med dere?
Om jeg ikke føler meg mer rolig imorgen ringer jeg legen og ber om å sjekke hcg :)

håper noen kan berolige meg :)
 
Du er veldig tidlig enda, så ville ikke vært bekymra enda : ) Mange har ikke symptomer så tidlig.
 
JA det er normalt og JA det gikk bra!!
Stmptomene kom og gikk i hele første trimester.
Prøv å tenke positivt ❤️
Lykke til ❤️
 
Veldig fort at man kjenner symptomer akkurat rundt positiv test, også blir det helt borte i noen uker.

Egentlig så er alt normalt.
Å ha masse symptomer hele veien, å miste dem tidlig og få tilbake. Å være symptomfri ca hele veien..
Men veldig mange som oppdager smått symptomer rundt IKM (da gjerne vanlige symptomer av progesteronet), før det så blir borte til uke 6-7 når hcget blir relativt høyt..
Men, alt er strengt tatt normalt.
 
Takk for svar fine dere♥️
Kvalmen har vært litt av og på, men idag har den vært så ille at jeg har brekt meg flere ganger :p så kjenner det beroliger meg:)
 
Du er veldig tidlig enda, så ville ikke vært bekymra enda : ) Mange har ikke symptomer så tidlig.


JA det er normalt og JA det gikk bra!!
Stmptomene kom og gikk i hele første trimester.
Prøv å tenke positivt ❤️
Lykke til ❤️



Det er helt normalt å ha masse symptomer tidlig, lite symptomer tidlig, ingen symptomer tidlig og at de kommer og går :)



Veldig fort at man kjenner symptomer akkurat rundt positiv test, også blir det helt borte i noen uker.

Egentlig så er alt normalt.
Å ha masse symptomer hele veien, å miste dem tidlig og få tilbake. Å være symptomfri ca hele veien..
Men veldig mange som oppdager smått symptomer rundt IKM (da gjerne vanlige symptomer av progesteronet), før det så blir borte til uke 6-7 når hcget blir relativt høyt..
Men, alt er strengt tatt normalt.


Takk for svar fine dere!♥️
Kjente dette var godt å høre, er 13 år siden sist jeg gikk gravid og husker ikke symptomene fra så tidlig :)
 
Hei :)

jeg er 5+5 idag. Hadde en SA i april og kroppen trengte 2 sykluser før vi prøvde igjen.
Men nå føler jeg at enkelte symptomer er borte og kjenner veldig på redselen av at det ikke skal gå bra igjen :(
Er det normalt at symptomer kommer å går?
Dere som opplevde det, gikk det bra med dere?
Om jeg ikke føler meg mer rolig imorgen ringer jeg legen og ber om å sjekke hcg :)

håper noen kan berolige meg :)
Symptomer kom og gikk hele første trimester, jeg var selvfølgelig veldig bekymret, sjekket hcg, hadde privat ultralyd. :bored:
Er i uke 37 nå og alt har vært perfekt så langt, så det at symptomene forsvinner av og til er helt normalt ;)
 
Jeg har det på samme måte som deg. Er 9+1 og stresser pga lite kvalme og mindre ømme bryster. Godt å lese at flere skriver at det kan være normalt å få mindre symptom. Blir tullete av dette:happy090
 
Jeg har det på samme måte som deg. Er 9+1 og stresser pga lite kvalme og mindre ømme bryster. Godt å lese at flere skriver at det kan være normalt å få mindre symptom. Blir tullete av dette:happy090

Ja, man bekymrer seg for altfor mye :p
Prøver å trøste meg med at så lenge jeg ikke blør så er alt i orden! :) Har begynt å slite med kvalme og brekninger på morgenen :p
 
Back
Topp