Symptomer som avtar

Bkno3184192

Flørter med forumet
Hei !

Når begynte deres symptomer å avta?
Jeg er 11+2, og i dag føler jeg meg ikke gravid. Brystene er tomme, og ikke ømme uten at jeg kniper hardt på de. Jeg er fortsatt veldig trøtt, tisser ofte og har en del murringer, men akkurat det med brystene bekymrer meg.
I første graviditet var brystene allerede dobbelt så store og super ømme - har det noe å si at dette er min 2 graviditet?

Jeg har heller ikke de rare drømmene og må ikke tisse på natta lenger.. liker ikke å miste symptomer, får bare Flash back til MA jeg hadde i vinter :(

Mine begynte å avta i uke 10, og var helt borte rundt uke 12. Symptomene pleier ofte å avta eller forandre seg fra rundt uke 9 og fremover, så det er helt normalt det du opplever:cat: Skjønner du er engstelig pga tidligere MA, og man kan jo aldri vite, men det er i alle fall vanlig å miste de tidlige symptomene på det tidspunktet du er på nå:love2

Mine begynte å avta i uke 10, og var helt borte rundt uke 12. Symptomene pleier ofte å avta eller forandre seg fra rundt uke 9 og fremover, så det er helt normalt det du opplever:cat: Skjønner du er engstelig pga tidligere MA, og man kan jo aldri vite, men det er i alle fall vanlig å miste de tidlige symptomene på det tidspunktet du er på nå:love2
Takk for svar <3

Men hadde du ingen symptomer når du gikk inn i uke 13?
Ikke ømme bryster, ingenting?

Heldigvis har jeg ul om 6 dager, men det føles leeeenge å vente

Takk for svar <3

Men hadde du ingen symptomer når du gikk inn i uke 13?
Ikke ømme bryster, ingenting?

Heldigvis har jeg ul om 6 dager, men det føles leeeenge å vente
Nei, alt forsvant. Kvalme, ømme pupper, menssmurringer. Jeg følte meg plutselig helt normal igjen. Jeg hadde ultralyd i uke12, og selv om alt så helt fint ut der føltes det som laaange uker frem til neste ultralyd fordi jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt. Følte meg helt vanlig hele andre trimester, det eneste «symptomet» jeg hadde da var babyens spark, som jo var helt nydelig:dummy1: Først i tredje trimester følte jeg meg gravid igjen. Så bra du skal på ultralyd nå snart da, da får du forhåpentligvis betryggende svar:Heartred Selv om det føles lenge å vente de dagene:wacky:

Back
Topp