Symptomer på vei bort og brun utflod.. :(

Tusen takk for alle gode tanker [emoji173] Ikke noe brun utflod i kveld, men nå litt rosa/rødt blod på papiret i stedet. Det er så skummelt å være gravid altså!

Sender deg flere klemmer jeg [emoji173]️[emoji173]️
 
Krysser fingrene for dere[emoji173]️[emoji173]️
 
Sender en klem, og håper alt er bra i dag [emoji173]️
 
Dere er så gode [emoji173][emoji257] Nå har jeg bare murring/smerter innimellom, og bare litt brun spotting på morgenen. Hadde en runde i formiddag der jeg brått trodde jeg skulle kaste opp - før det gikk over igjen. Tar det som et positivt tegn [emoji4] Fått legetime torsdag, men reiser hjem til mannen i dag og skal prøve å få fremskyndet timen til i morgen
 
Dere er så gode [emoji173][emoji257] Nå har jeg bare murring/smerter innimellom, og bare litt brun spotting på morgenen. Hadde en runde i formiddag der jeg brått trodde jeg skulle kaste opp - før det gikk over igjen. Tar det som et positivt tegn [emoji4] Fått legetime torsdag, men reiser hjem til mannen i dag og skal prøve å få fremskyndet timen til i morgen

Så bra :Heartred Da høres det her ut til å gå riktig vei :Heartred
 
Uff... Det er forferdelig å ikke vite!! Jeg har hatt det helt likt og her fikk vi se hjertet i går - håper sterkt det samme for dere ❤️
 
Ingen blødning i går kveld og i dag. Vært hos fastlege i dag. Ingen gyn kunne ta meg i mot før midt uti juli, så gikk privat. Tom fostersekk. BO/MA. Blir cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv før det. Takk for meg [emoji24][emoji174]
 
Ingen blødning i går kveld og i dag. Vært hos fastlege i dag. Ingen gyn kunne ta meg i mot før midt uti juli, så gikk privat. Tom fostersekk. BO/MA. Blir cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv før det. Takk for meg [emoji24][emoji174]

Så trist [emoji22][emoji174]
 
Ingen blødning i går kveld og i dag. Vært hos fastlege i dag. Ingen gyn kunne ta meg i mot før midt uti juli, så gikk privat. Tom fostersekk. BO/MA. Blir cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv før det. Takk for meg [emoji24][emoji174]

Å nei, det var trist :( Sender en god klem til deg :Heartred
 
Neiognei! Det var dårlig nytt... stor klem til deg! Håper sommeren får smilet tilbake og at du snart er tilbake med en bitteliten spire eller to [emoji1303]
 
Stor klem til deg ❤️❤️❤️
 
Ånei :( det var ikke noe hyggelig å lese <3 trøsteklem til deg for hva det måtte være verdt[emoji173]️[emoji173]️
 
[emoji22][emoji22][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så utrolig trist, får så vondt av deg :(
God klem :Heartred:Heartred
 
Ingen blødning i går kveld og i dag. Vært hos fastlege i dag. Ingen gyn kunne ta meg i mot før midt uti juli, så gikk privat. Tom fostersekk. BO/MA. Blir cytotec eller utskrapning over helga om ikke kroppen ordner opp selv før det. Takk for meg [emoji24][emoji174]

Det var forferdelig trist å lese[emoji22][emoji173]️
 
Uff så fælt [emoji22][emoji22] lykke til videre. Ta vare på hverandre [emoji173]️
 
Back
Topp