Symptomer på vei bort og brun utflod.. :(

Hippolita

Flørter med forumet
I natt ble det lite søvn... Vært bekymret de siste 2 dagene. For 2 dager siden våknet jeg og innså at jeg ikke var kvalm og uggen lenger, som jeg har vært de siste 3 ukene. I går var ømheten i brystene omtrent borte. I natt drømte jeg at jeg mistet. Og når jeg gikk på do i natt kom det en del brun utflod på papiret..[emoji22] Ikke vondt, men likner på slik forrige SA startet.

Er bare 6+2, men ikke klar for å gå gjennom dette en gang til [emoji17]
Hjelper ikke akkurat at jeg i dag reiser alene til ny by for å starte i ny jobb - for så hjem igjen og hente mannen og flyttelasset mot slutten av uka...

Hva skal jeg gjøre? Gå til LV i den nye byen? Gå til privat UL alene på kveldstid? Må jo være på jobb på dagtid de første dagene. Så bekymret og lei meg nå...[emoji17]

Åh, du da <3 jeg har ikke noen råd til hva du bør gjøre, legevakten tror jeg ikke kan hjelpe stort.. det må evt bli privat UL om du vil finne ut om hvordan det står til inni der <3
Brun utflod betyr gammelt blod som kan ha vært alt fra skjøre slimhinner til festeblødning, det trenger ikke bety noe negativt! Men skjønner at du er bekymret <3
Sender deg en stor klem, om ikke annet <3

Åh, du da <3 jeg har ikke noen råd til hva du bør gjøre, legevakten tror jeg ikke kan hjelpe stort.. det må evt bli privat UL om du vil finne ut om hvordan det står til inni der <3
Brun utflod betyr gammelt blod som kan ha vært alt fra skjøre slimhinner til festeblødning, det trenger ikke bety noe negativt! Men skjønner at du er bekymret <3
Sender deg en stor klem, om ikke annet <3

Tusen takk[emoji173] Hva skulle jeg gjort uten dere her inne? [emoji173]
Jeg vet jo egentlig godt at legevakta får gjort lite... Vi har blitt enige om å ta en privat UL når jeg kommer hjem mot helga om ikke det har gått galt innen da. Krysser jo fingrene for at det bare er uskyldig. Men akkurat nå er det vanskelig å håpe og fælt å skulle være alene...

Uff, ikke noe kjekt midt oppi ny jobb, nytt sted og flytting. Ville nok også prøvd å få til privat ul, evt prøve igjennom fastlegen dersom du har mistet før. Det er heldigvis vanlig at symptomer kommer og går litt og brun utflod trenger ikke være farlig :Heartred Sender en god klem til deg :Heartred

Signerer de andre her og håper på det beste for deg ❤️
Klem

Håper på det beste for deg, Hippolini! Hvordan går det nå? [emoji173]️

Tenker masse på deg Hippolini! Så kjedelig og skummelt, men krysser fingrene for at alt er bra :Heartblue

Det har visst ikke tenkt å gi seg [emoji17] Ubehagelige mensmurringer som har tatt seg opp litt og fortsatt en god del brun utflod. Har ikke noe håp akkurat nå...[emoji257]

Huff, litt av en situasjon du er i :(
Hadde jeg vært deg, ville jeg dratt på legevakta, og fått de til å sende deg til sykehuset for ultralyd.
Når jeg mistet begynte jeg å blø friskt blod, dro på legevakta og det ble tatt gynekologisk undersøkelse der, hvor de sa at alt så fint ut fordi at livmorveggen var lukket. Dro hjem, men klarte ikke slå meg til ro med dette, fikk ny time på legevakta, og da krevde jeg å bli sendt til sykehuset for å få ultralyd. Jordmor fortalte meg i ettertid at det er veldig unødvendig av legen på legevakta å ta gyn undersøkelse, da den eneste måten å sjekke om alt er ok, er ved å ta ultralyd.
Så det er verdt å prøve, for da får du komme inn med en gang, værtfall fikk jeg det.
Ønsker deg masse lykke til❤️ Og selv om du blør så trenger det ikke bety at du mister :)

Hvordan går det Hippolini?
Takk som spør [emoji173] Fortsatt murringer og ubehag her, men har lettet litt. Bare brun utflod et par ganger i dag. Redd for å håpe, men har et bittebittelite håp [emoji271][emoji172]Blir på UL på torsdag el. fredag, når mannen kan være med.

• Liker
Reactions: HJT
Takk som spør [emoji173] Fortsatt murringer og ubehag her, men har lettet litt. Bare brun utflod et par ganger i dag. Redd for å håpe, men har et bittebittelite håp [emoji271][emoji172]Blir på UL på torsdag el. fredag, når mannen kan være med.
Det er godt du fremdeles har håpet, selv om det er aldri så lite :Heartred Krysser fingrene for dere!

Tusen takk for alle gode tanker [emoji173] Ikke noe brun utflod i kveld, men nå litt rosa/rødt blod på papiret i stedet. Det er så skummelt å være gravid altså!

Back
Topp