I natt ble det lite søvn... Vært bekymret de siste 2 dagene. For 2 dager siden våknet jeg og innså at jeg ikke var kvalm og uggen lenger, som jeg har vært de siste 3 ukene. I går var ømheten i brystene omtrent borte. I natt drømte jeg at jeg mistet. Og når jeg gikk på do i natt kom det en del brun utflod på papiret..[emoji22] Ikke vondt, men likner på slik forrige SA startet.
Er bare 6+2, men ikke klar for å gå gjennom dette en gang til [emoji17]
Hjelper ikke akkurat at jeg i dag reiser alene til ny by for å starte i ny jobb - for så hjem igjen og hente mannen og flyttelasset mot slutten av uka...
Hva skal jeg gjøre? Gå til LV i den nye byen? Gå til privat UL alene på kveldstid? Må jo være på jobb på dagtid de første dagene. Så bekymret og lei meg nå...[emoji17]
Er bare 6+2, men ikke klar for å gå gjennom dette en gang til [emoji17]
Hjelper ikke akkurat at jeg i dag reiser alene til ny by for å starte i ny jobb - for så hjem igjen og hente mannen og flyttelasset mot slutten av uka...
Hva skal jeg gjøre? Gå til LV i den nye byen? Gå til privat UL alene på kveldstid? Må jo være på jobb på dagtid de første dagene. Så bekymret og lei meg nå...[emoji17]