Symptomer på tenner?

Idaamor

Blir kjent med forumet
Jenta mi har plutselig blitt veldig urolig på ettermiddag/kveld, vil ikke sove, gnukker og spiser på knokene sine, er litt varm og har litt røde kinn... Kan dette være symptomer på at tenner er på vei? Hun er 2,5 måned gammel, så synes jo det er litt tidlig...

Det kan godt være tenner på vei da.
Søstera mi fikk tenner når hun var rett over 2mnd.
lillebror her spiser veldig på hendene... men ser ingen kuler, så håper det ikke er tenner.

Lillegutt her er likens. Han prøver å spise opp hele handa si. Håper ikke det er tenner, er det ikke litt tidlig.

Har det slik her også. Men her er også renne nesen og diarebleiene kommet. Og hun slever noe helt forferdelig. Så er ganske sikker på at det snart kommer tenner. Jeg ser ikke bort ifra det ettersom storesøster allerede hadde fått to tenner når hun var 3 mnd.

Jeg husker vi snakket om mulige tenner i mange mnd med førstemann pga det vo trodde var symptomer på det men så dukket de ikke opp før han var 10 mnd!

Hva er egentlig symptomer på at de får tenner egentli? Ailo er nå snart 11 uker(på tirsdag) og han sutter/spiser veldi på henderne, ser ut som han prøve å få hele handa inn :O Så har han vel siste en til to ukene sikklet å spyttet mer...

Er førstegangs btw :whacky011

Jeg husker vi snakket om mulige tenner i mange mnd med førstemann pga det vo trodde var symptomer på det men så dukket de ikke opp før han var 10 mnd!
Hadde det slik med storebror vi også. Fikk første tann 8mnd :) så vet at de tegnene han viser nå, er tenner i annmars men at de ikke trenger og dukke opp på flere mnd enda :)

Her og suger vi veldig på henda! Gjerne begge henda samtidig og laangt inn i munnen så hu brekker seg nesten. Tenkte også tenner.., men er ikke sikker.

Jenta mi har plutselig blitt veldig urolig på ettermiddag/kveld, vil ikke sove, gnukker og spiser på knokene sine, er litt varm og har litt røde kinn... Kan dette være symptomer på at tenner er på vei? Hun er 2,5 måned gammel, så synes jo det er litt tidlig...

Det kan nok være tenner ja, og jeg kjenner noen som har fått tenner når de er 2-3 mnd gammel. Men det kan også være at det begynner nå, men roer seg igjen..kan ta noen mnd før dem bryter ut også ;)

Back
Topp