Symptomer på jente og gutt

Mammalykke95

Forelsket i forumet
Dere som har begge kjønn, var svangerskapet annerledes? ❤️ Isåfall hvilke symptomer hadde du på gutt og jente?
 
Har en av hver. Husker svangerskapene som ganske like. Hadde rundere og høyere mage med sønnen min enn med datteren min, og cravings på søtt med henne, ingen cravings med han. Ellers ingen store forskjeller som jeg husker :)
 
Har også en av hver.

Veldig like svangerskap egentlig, om man ser bort i fra at gutten prøvde å komme ut i uke 24 og ved flere andre anledninger. Kjempe slitsomt svangerskap med mange rier. Hadde 5 cm åpning fra før når fødselen fikk starte av seg selv til termin.

Ellers så var de like med kvalme og slit. La mer på meg med jenta da.
 
Sniker :)

Hadde hyperemesis med førstemann som var en jente. Grusomt!!
Nå er jeg gravid med gutt og hadde kun en periode i uke 11-16 ish med oppkast om mårran. Så har merka stoooor forskjell :p
 
Så spennande ❤️ litt tidlig å sei ennå, men føle dette svangerskapet e annerledes. Alle symptomene kom veldig tidlig, å samma med cravings. Så spent på om det blir gutt denne gangen og, eller gjerna ei jenta :)
 
Med sønnen hadde jeg mest cravings på appelsiner og hadde høy kulemage foran,men med dattera var magen bred,og var mest gira på søtsaker.. Spennende denne gangen,har ikke fått no særlig cravings enda!
 
Sniker fra mai :)
Har gutt og jente fra før og venter gutt igjen nå
Helt like symptomer med gutt og jente, 1 og 2. Kvalm fra uke 6-10 med noe oppkast og avsmak på enkelte matvarer
Denne gangen har jeg bare vært veldig kvalm lengre, type uke 14 men ingen oppkast og ikke avsmak på noen matvarer :)
 
Back
Topp