Symptomer på graviditet..

Sonic

Glad i forumet
Hei!
Er det flere av dere som har veldig få symptomer?? Har så godt som ingen.. :( :( ingen kvalme, magen er ikj akkurat blitt betraktelig større, puppene er ømme, og det er nesten d.. Er det normalt?? Hjelp!! Er 11+1..

Eg merker det bare på at magen min vokse litt no og at areola er større og mørkare. Ellers føler eg heilt fin, all kvalme er borte og trøttheten er ikkje så altoppslukande lenger. 

Hadde masse sympt i uke 5.. syntes jeg
så etter det har jeg ikke kjent såå mye til denne graviditenen jeg heller..
har sjekka både en og to og tre ganger med UL, hjertelyd og UL igjen før jeg virkelig trodde på det!!

Ikke var jeg kvalm, ømme bryst eller at de har vokst,
men mage - ja det har jeg nå!! (og hormoner iflge smbo)

Har ikke så mange symptomene på at jeg er gravid, men jeg har den besrømte kvalmen og fortsatt en del oppblåst i magen. Men hadde det ikke vært fordi hadde jeg ikke trodd jeg var gravid....

Symptomer??? Å jada, i bøttevis her:-) MEn jeg koser meg veldig med det likevel. Eneste som virkelig plager meg er forstoppelse og at jeg sover bort hele dagen innimellom. Ellers er alt HELT TOPP

Syns jeg får mer og mer symptomer jeg:P..

Blitt mer kvalm i det siste. Det er mest på kveldstid, og når jeg er sliten. Men jeg har ikke kastet opp enda, så jeg klager ikke over[:D]
Men hodepinen begynner å bli plagsom syns jeg..Får mer og mer skallebank..:( Har til nå unngått smertestillende *stolt*..

ORIGINAL: girl24

Blitt mer kvalm i det siste. Det er mest på kveldstid, og når jeg er sliten. Men jeg har ikke kastet opp enda, så jeg klager ikke over[:D]
Men hodepinen begynner å bli plagsom syns jeg..Får mer og mer skallebank..:( Har til nå unngått smertestillende *stolt*..

Har ikke spydd jeg heller:-) HEldigvis!!!
Men jeg og var veldig plaget med hodepine, og det hjalp å gå en liten tur på ca 10 min(sakte tempo) og drikke et par glass vann med en gang du kommer inn! Prøv- kanskje det hjelper deg og? JEg tar heller ikke noen form for smertestillende[:D]

ORIGINAL: Lykkedokka

ORIGINAL: girl24

Har ikke spydd jeg heller:-) HEldigvis!!!
Men jeg og var veldig plaget med hodepine, og det hjalp å gå en liten tur på ca 10 min(sakte tempo) og drikke et par glass vann med en gang du kommer inn! Prøv- kanskje det hjelper deg og? JEg tar heller ikke noen form for smertestillende[:D]

Ja, må begynne å gå noen små turer..:) Vann drikker jeg ellers masse av..:) Godt med vann[:)]
Takk for tipset[:D]

Sist hadde eg ingenting og no har eg ingenting, litt ømme pupper sist, men sia eg ammer no merker eg ikkje noko til det. Er berre glad eg slipper å spy i 3 mnd eg[:)][:)][:)]

jeg har ikke noe særlig symptomer .. magen har vokst litt , og puppene er litt ømme til tider .. men det er det eneste

Merker helle ikke så mye, jeg. Er øm i brystene og har stikkinger. Reager sterkere på lukter. Men har ikke vært kvalm i det hele tatt. Er 11 uka på vei.

Ikke kvalme lenger og heller ikke ømme pupper, men de er blitt større og mer hoven. Ellers blir jeg småsvimmel og har hodepine innimellom. Jeg kjenner stikninger også. Magen er ikke blitt stor, akkurat, men det er et eller annet som skjer. [:)]

det er helt normalt, å vær kjempe glad for det, det er ikke noe morsomt og være kvalm hele dagen og kaste opp nesten all maten og drikka. da har man til slutt ingen energi igjen.
bare kos deg du med tanke på den lille som våkser imagen.

Det var godt å høre.. hehe [:)]

:D

ømme pupper, utroooooolig trøtt men ellers fin i formen.
endel plaget med halsbrann om jeg ikke spiser riktig og ofte nok da.

det er helt normalt  å ikke ha symptomer som det er å ha det... jeg var kvalm de første tre måneder, og puppene gjorde så vondt. men i uke 12 så forsvant alt...man blir litt redd,men det er normalt.. og tro meg de symptomene kommer senere..

Betryggende å høre :)

Back
Topp