symptomer på graviditet....

LeneM

Andre møte med forumet
heisann! er det noen her som har erfaring til forskjellige symptomer ved begynnelsen på et svangerskap??? sånn bortsett fra at mensen ikke kommer da...

Hei,

jeg testa positivt for en liten uke siden og det jeg kjenner best er brystene! De føles svære og ømme. I tillegg kjenner jeg av og til noe stikking i magen. Lenge trodde jeg at det var premens smerter jeg hadde, men da mensen aldri kom skjønte jeg at det var noe annet i gjære.

Er det noe på gang hos deg eller?

Jeg kan jo si mine symtomer denne måneden.

• den ene puppen forble øm etter el (litt rart at det ikke var begge)

• ganske kjapt etter el fikk jeg en uvanlig god luktesans. Brekker med rett og slett av vonde lukter og mister matlysten hvis noen har mat som lukter "vondt" i lunsjen.
  • ellers trøtt, irritable, tisser mye og blir kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist

det er ikke godt å si..... [&:] har ikm i dag eller på torsdag, men ja ett eller anna er det her. syns jeg er å tisser støtt oxo klør jeg noe sinnsykt på magen innimellom.

jeg har ikke hatt noe særlig symtomer på gravid...

jeg forventet mens på en tirsdag, torsdagen begynte jeg å bli litt små kvalm, men har sånne perioder innimellom...
Fikk positiv test på en lørdag - 4 dager over mens, ble da veldig sulten hele tiden, men det ga seg mandagen etter...
Nå to uker over har jeg begynt å få litt ømme pupper, men ikke sånn kjempe masse....
Vært litt svimmel, veldig trøtt, men får ikke sove og må tisse hele tiden...

Dette er hvordan jeg har det...
Til tider lurer jeg på om jeg virkelig er gravid, men siden mensen er borte og testene er positive, så er det nok sant [:D]

Eneste tegnet jeg fikk var vonde bryster nesten to uker før mens. Jeg synes det høres ut som om du kan være gravid, men jeg hadde også de tegnene en måned, men testet negativt da. Så du får vel bare vente til du kan ta en test. Lykke til!

Spennende dette!! Eg har IKM på fredag...

Nokre få dager etter eggløysing fekk eg litt som ubestemt mens-murring nederst i magen. Ikkje kjempe-vondt, men nok til at eg kjente det, og det plaga meg når eg sku sove. Det gav seg etter 2-3dager. Nokre dager etter det igjen, byrja brystene å vera ømme..dei er blitt tyngre og vondere etterkvart (litt større og). Eg syns eg går på do HEILE tida...er tørst, og drikk derfor litt meir enn vanlig. Humøret leker litt jojo. I tillegg har eg vært litt oppblåst, med økt "luftutslipp" hehe. Dei siste dagane har eg blitt kvalm hvis eg er sulten, og/eller trøtt. Litt kvalm på ettermiddag/kveld.

Kroppen min seier at det er ein liten "innvollsnylter" (som veninna mi kaller det[:D]) der inni, men venter ennå på TR, så eg er ganske nervøs. TENK om eg tar feil [&:]

Har bestillt tester frå billige-tester, håper det kjem denne veka!!

Håper me begge får to blå streker i løpet av helga!!

Dette høres lovende ut! Masse lykke til!! :)

Back
Topp