Symptomer, på godt og vondt

Phis

Gift med forumet
Februarlykke 2022❄️
Junibollene 2023
Hva kjenner dere på, damer?:chicken:
Luft gjerne symptomfravær også:troll:
 
Ikke en dritt :bored: bittelitt trøttere kanskje, men thats it. 5+0 i mårra, bruker å bli kvalm fra uke 6 :rolleyes:
 
En enorm trøtthet og kranglete bekken. Venter spent på kvalmen, den gir en mer gravidfølelse føler jeg
 
Murrer ofte i magen/livmora, noen ganger gjør det nesten litt vondt men det går fort over. Også har jeg hatt halsbrann :s 4 uker :smiley-bounce012
 
Jeg merker murring ala svake menssmerter, og så er jeg oppblåst. Er 4+5 i dag i følge babyverden. Det «verste» symptomet dukket opp på mandag i form av at jeg endte med å kaste ei stripe kvikk lunsj fordi jeg ikke hadde lyst på den :woot: Det er jeg 100% sikker på at ALDRI har skjedd før iallfall, fordi jeg ELSKER kvikklunsj! Samboeren sto og så på med vidåpne øyne og haka nedpå knærne og kunne ikke tro hva han så :happy:
 
Hei! :)
Her er det mange symptomer.. Murringer/kramper nederst i magen, småkvalm nesten hele tiden, trøtt hele dagen og sovner lett, men sliter med å sove når jeg faktisk skal det.. Ømme bryster har jeg også, og humøret svinger. MEN, jeg prøver å se på dette som noe positivt og at en liten spire får vokse frem <3 :D
 
Jeg er 4+6 og har begynt å kjenne på tretthet og utrolig ømme bryst. Er også konstant småsulten. Går egentlig bare å venter på kvalme og ulvehunger, selv om jeg håper jeg slipper billig unna denne gang :rolleyes:
 
Jeg har lyst på mat hele tiden om dagen.. Er nå på 4+3, litt uggen innimellom men stort sett bare lyst på mat hele tiden. Akkurat som om magen skal romle fordi jeg er sulten, bare at den ikke romler ordentlig.

Flere som kjenner seg igjen i dette?
 
5+3 og i går og i dag har det kommet noen bølger av uggenhet på ettermiddagen :wacky:
 
Stresser med manko på symptomer, egentlig. Litt korsryggvondt/mensmurring og kanskje litt trøtt. Men hvorfor blir ikke puppene ømmereeeeee?
 
Stresser med manko på symptomer, egentlig. Litt korsryggvondt/mensmurring og kanskje litt trøtt. Men hvorfor blir ikke puppene ømmereeeeee?
Samme her, jeg kan ikke huske jeg hadde ømme bryster sist svangerskap heller :)
 
Stresser med manko på symptomer, egentlig. Litt korsryggvondt/mensmurring og kanskje litt trøtt. Men hvorfor blir ikke puppene ømmereeeeee?
Puppene mine er ikke et snev av ømme heller. Går liksom å kjenner etter hver dag. Nada .... :hilarious:
 
Stresser med manko på symptomer, egentlig. Litt korsryggvondt/mensmurring og kanskje litt trøtt. Men hvorfor blir ikke puppene ømmereeeeee?
Har ikke vært øm noen av mine svangerskap ;)
 
Veldig sliten, men det er jeg fra tid til annen uansett, så jeg føler jeg bare går å venter på kvalme og alle disse tingene. Er bare 4+0 da, men trenger å kjenne meg dårlig for å føle bekreftelse føler jeg, klarer ikke fatte at jeg er gravid.. får det ikke inn liksom. Jeg glemmer det av tok meg inn på det forumet her så jeg kan huske på det litt mer
 
Her er det litt småømme pupper, mer spytt (utrolig ekkelt!!) og veeeldig sulten. I dag har jeg også følte meg litt uggen.. Startet derfor på kvalmestillende i dag, etter avtale med spesialist på gyn :nailbiting: Hyperremesis sist:meh:
 
Tross bare 3+4, så er jeg småkvalm, stikkinger i livmordområdet og ømme pupper.
 
Andre som våkner og føler seg nesten fyllesyk?
Jeg er liksom ikke helt kvalm, men typ sovet dårlig og merkelig følelse av litt sult, e.l. Drømmer mye også for tiden, men det husker jeg fra sist. Kan det være det som gjør at søvnkvalitet blir helt crap?
 
Back
Topp