Symptomer og plager (mai)

Hvilke symptomer og plager opplever du nå om dagen?

• Kvalme

Votes: 12 17,4%
  • Svimmelhet

Votes: 13 18,8%
  • Hodepine

Votes: 8 11,6%
  • Må tisse oftere/inkontinens

Votes: 34 49,3%
  • Halsbrann

• Forstoppelse/fordøyelsesproblemer

Votes: 28 40,6%
  • Sopp/andre underlivsproblemer

Votes: 5 7,2%
  • Andpusten/dårligere kondis

Votes: 36 52,2%
  • Vondt i bekkenet

Votes: 31 44,9%
  • Vondt i andre muskler/skjelett

• Trøtt/ mer sliten

Votes: 43 62,3%
  • Sover dårligere

Votes: 32 46,4%
  • Hjertebank

Votes: 14 20,3%
  • Hevelser i beina eller andre steder

• Prikking i fingre/karpaltunnelsyndrom

Votes: 4 5,8%
  • Kløe

Votes: 9 13,0%
  • Strekkmerker

Votes: 2 2,9%
  • Andre hudforandringer eller hudplager

Votes: 4 5,8%
  • Murringer/vondt i magen

Votes: 10 14,5%
  • Ligamentsmerter

• Ømme bryster

Votes: 17 24,6%
  • Tett nese

Votes: 33 47,8%
  • Humørsvingninger

• Cravings eller aversjon mot mat man vanligvis liker

• Andre symptomer eller plager

Votes: 6 8,7%
  • Ingen symptomer eller plager

Votes: 2 2,9%

• Antall som har svart
    69
Jeg har den siste uken merket at jeg blir ekstremt sliten i føttene. Og stiv rundt anklene. Flere som opplever det?

Jobber i butikk som innebærer gåing og ståing store deler av arbeidsdagen. Har prøvd å bruke kompresjonssokker uten virkning. Hadde det ikke slikt med første så tips mottas med takk

Jeg har den siste uken merket at jeg blir ekstremt sliten i føttene. Og stiv rundt anklene. Flere som opplever det?

Jobber i butikk som innebærer gåing og ståing store deler av arbeidsdagen. Har prøvd å bruke kompresjonssokker uten virkning. Hadde det ikke slikt med første så tips mottas med takk
Merker jeg blir fort sliten i føttene/beina ja. Jeg elsker disse skoene fra Sketchers (finnes i både hvite og svarte). De er veldig gode på, og jeg blir ikke like fort sliten i føttene når jeg bruker de. Synes også det er veldig digg med HappyFlops når jeg er hjemme :happy:

Merker jeg blir fort sliten i føttene/beina ja. Jeg elsker disse skoene fra Sketchers (finnes i både hvite og svarte). De er veldig gode på, og jeg blir ikke like fort sliten i føttene når jeg bruker de. Synes også det er veldig digg med HappyFlops når jeg er hjemme :happy:
Har kjøpt nye joggesko med god demping og fritidssko Nike Air. Men kanskje man skulle prøvd Sketchers Er skikkelig ubehagelig i beina utover og etter endt arbeidsdag

Har kjøpt nye joggesko med god demping og fritidssko Nike Air. Men kanskje man skulle prøvd Sketchers Er skikkelig ubehagelig i beina utover og etter endt arbeidsdag
De jeg skoene jeg la ut link på er de beste jeg har prøvd, så de anbefales i hvert fall ☺️

Kunne krysse av for nesten 50%, hadde ikkje fått med meg det var så masse engang. Heldigvis er det meste milde symptomer så koser meg bare med det. Men artig å se kor mye som faktisk skjer i kroppen hos oss alle, for en jobb vi gjør:Heartred

Jeg har blitt helt latterlig trøtt de siste ukene.. har ikke vært sånn i 2.trimester tidligere, men så har jeg heller ikke hatt to barn mens jeg har gått gravid før heller..

Legetime om 3 timer.. skal be om 30% sykmelding. Samboer drar på sjøen på søndag, og da blir det iallefall ikke enklere.

I tillegg har jeg blitt tungpustet + at luktesansen er veldig følsom.

:sleep011:sleep011:sleep011

Har vært utrolig sliten og søvnig siste 1,5-2 måneder, nå har jeg endelig hatt noen skikkelig gode dager! Har 50% sykemelding men har bare trengt å gått hjem 1 time tidligere én dag denne uken, herlig å føle seg ovenpå igjen! Krysser bare fingrene for at det ikke kommer og biter meg i raua senere :bag:

Fremfall kjenner jeg på. Tyngde i underlivet konstant hvis man går/står i lengre perioder

Og der kom bekkensmertene. Hadde håpet å slippe dem noen uker til… Uke 25+ 2 nå

så godt å høre at det går bedre med de fleste i 2. trimester. Jeg tok en dusj i dag morgen og det tok all energien for denne dagen :grumpy: 100% sm
Så utrolig kjedelig. Godt å være sykemeldt da!

Samme her. Hatt det siden fødsel nr 2, 4 nå :p Nå er planen virkelig å få gjort noe med det så fort baby er ute!
Virkelig? Jeg kjente det på slutten av forrige svangerskap. Men kjent minimalt til det mellom graviditetene nå. Kom tilbake allerede i uke 17 nå med graviditet Nr 3. Jeg er redd for hvor ille det er etter fødsel igjen. Har begynt med hypopressiv gravidtrening og håper det fungerer Hvordan føltes alt etter fødsel Nr 3 for deg?

Vondt i hofter,stråler litt nedover yttersiden av låra. Og mensmurringer i korsryggen,ofte mer på høyre side. Men ellers ganske grei form. Jobber 60% + og har storebror aleine 2 uker i slengen,så er mye sliten. Lillesøster er veldig aktiv midt på dagen og kvelden ❤️

Back
Topp