Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merker jeg blir fort sliten i føttene/beina ja. Jeg elsker disse skoene fra Sketchers (finnes i både hvite og svarte). De er veldig gode på, og jeg blir ikke like fort sliten i føttene når jeg bruker de. Synes også det er veldig digg med HappyFlops når jeg er hjemmeJeg har den siste uken merket at jeg blir ekstremt sliten i føttene. Og stiv rundt anklene. Flere som opplever det?
Jobber i butikk som innebærer gåing og ståing store deler av arbeidsdagen. Har prøvd å bruke kompresjonssokker uten virkning. Hadde det ikke slikt med første så tips mottas med takk
Har kjøpt nye joggesko med god demping og fritidssko Nike Air. Men kanskje man skulle prøvd Sketchers Er skikkelig ubehagelig i beina utover og etter endt arbeidsdagMerker jeg blir fort sliten i føttene/beina ja. Jeg elsker disse skoene fra Sketchers (finnes i både hvite og svarte). De er veldig gode på, og jeg blir ikke like fort sliten i føttene når jeg bruker de. Synes også det er veldig digg med HappyFlops når jeg er hjemme
De jeg skoene jeg la ut link på er de beste jeg har prøvd, så de anbefales i hvert fallHar kjøpt nye joggesko med god demping og fritidssko Nike Air. Men kanskje man skulle prøvd Sketchers Er skikkelig ubehagelig i beina utover og etter endt arbeidsdag
Samme her. Hatt det siden fødsel nr 2, 4 nå Nå er planen virkelig å få gjort noe med det så fort baby er ute!Fremfall kjenner jeg på. Tyngde i underlivet konstant hvis man går/står i lengre perioder
Så utrolig kjedelig. Godt å være sykemeldt da!så godt å høre at det går bedre med de fleste i 2. trimester. Jeg tok en dusj i dag morgen og det tok all energien for denne dagen 100% sm
Virkelig? Jeg kjente det på slutten av forrige svangerskap. Men kjent minimalt til det mellom graviditetene nå. Kom tilbake allerede i uke 17 nå med graviditet Nr 3. Jeg er redd for hvor ille det er etter fødsel igjen. Har begynt med hypopressiv gravidtrening og håper det fungerer Hvordan føltes alt etter fødsel Nr 3 for deg?Samme her. Hatt det siden fødsel nr 2, 4 nå Nå er planen virkelig å få gjort noe med det så fort baby er ute!