Symptomer og kjønn

Du som var kvalm tidlig. Hvilket kjønn fikk du?

• Gutt

Votes: 17 48,6%
  • Jente

Votes: 20 57,1%

• Antall som har svart
    35

Ugleskogen

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Siden jeg bor her inne så fort jeg får en ledig lomme på fridagen, kan jeg jo sørge for at dere får kjent litt mere etter på symptomene deres:D. Er jo en hel evighet til man får vite, men det er så spennende. Hvem gjemmer seg inni i der?:angel13

Dere som har vært gravide før, hva var deres tidlige symptomer? Fra uke 3 - 12. Og hvem gjemte seg i magen?

Her var jeg kvalm fra uke 6/7 ca, men kasta ikke opp så mange ganger. Kun litt de første ukene. ingen ømme pupper, null halsbrann, håret på leggene stoppa å vokse. Vondt i hodet og korsryggen. Og ut kom verdens søteste lille gutt.

Jeg var kvalm fra uke 6, kastet opp noen ganger. Kjempeømme pupper. Masse halsbrann. Og generelt trøtt/sliten. Ble ei jente:)
Symptomene begynte enda tidligere denne gangen, men mye likt som sist. Så spent på hva det blir:woot:

Kvalme fra tidlig av, skikkelig kvalme fra uke 7, tidlig bekkenvondt og trøtt og sliten. I grunn ganske likt denne gangen :joyful:

Har visst fortrengt eller glemt symptomer siden sist, men med første hadde jeg halsbrann i flere måneder! Og da var det gutt:)

Mener ikke jeg var noe kvalm i det hele tatt, det er jeg nå, og puppene kjennes flere kilo større ut:joyful:

Er kjempe spent på hva det er!:Heartblue:Heartpink

Med første hadde jeg så å si ingen symptomer gjennom hele svangeskapet utenom veldig ømme pupper, og veldig trøtt i starten! Det var gutt :cool: Idag har jeg hatt sånne små kvalmebølger, og krysser virkelig alt jeg har for at jeg skal slippe unna «like lett» denne gangen, og at dette ikke wr starten på en kvalmebonanza :joyful:

Det er veldig spennende å gå å lure på hvem det er der inne. Mange sier jo at det ikke har noe å si med symptomer ifh til kjønn og noen har helt identiske svangerskap og to ulike kjønn. Blir veldig spennende fremover:smug::D. Jeg elsker denne tiden av svangerskapet .., helt til jeg blir dårlig selvsagt:bored:. Da bare angrer jeg på hele greia:D:hilarious:

Jeg har hatt helt likt forløp begge gangene.
Ømme pupper og murringer fra uke 3/4 og kvalme/oppkast fra uke 5/6. ikke godt å si hva det blir denne gangen:hilarious: har ømme pupper og murring så langt:rolleyes:

Med første var jeg litt kvalm , det var gutt . Nr 2 var jeg enda kvalmere det var jente . Gikk over når ca uke 16. med nr 3 var jeg enda kvalmere , varte hele svangerskapet . Det var gutt . Ellers har det vært murringer , ømme bryst , blodtrykksfall .:)

Har jente og to gutter, vært kvalm med alle tre. Med guttene hadde jeg veldig til halsbrann. Bekkenløsning med alle, men ble værre for hver graviditet.

Med første var jeg litt kvalm , det var gutt . Nr 2 var jeg enda kvalmere det var jente . Gikk over når ca uke 16. med nr 3 var jeg enda kvalmere , varte hele svangerskapet . Det var gutt . Ellers har det vært murringer , ømme bryst , blodtrykksfall .:)
Har jente og to gutter, vært kvalm med alle tre. Med guttene hadde jeg veldig til halsbrann. Bekkenløsning med alle, men ble værre for hver graviditet.
Jeg har hatt helt likt forløp begge gangene.
Ømme pupper og murringer fra uke 3/4 og kvalme/oppkast fra uke 5/6. ikke godt å si hva det blir denne gangen:hilarious: har ømme pupper og murring så langt:rolleyes:
Alle har ulike svangerskap. Allikevel går vi gjennom akkurat det samme. :p
Hva har du fra før MarleneO? . Jeg har begynt å få masse kviser. Det hadde jeg ikke første gang. Da var huden min superfin. Ikke akkurat noe å rope hurra for:joyful:

Alle har ulike svangerskap. Allikevel går vi gjennom akkurat det samme. :p
Hva har du fra før MarleneO? . Jeg har begynt å få masse kviser. Det hadde jeg ikke første gang. Da var huden min superfin. Ikke akkurat noe å rope hurra for:joyful:

kroppen er jo helt fantastisk, men hvorfor skal det være forskjell på symptomer på oss?:hilarious:
Gruer meg til kvalme og oppkast:depressed:

jeg har en av hver:happy:

Forskning fra USA indikerer at høye forekomster av Hcg allerede så tidlig som 16 dpo kan si noe om hvilket kjønn man bærer på. Spennende å se om om det har noe for seg:D. Jeg var litt sånn «melk, brød og doffen er død’ aktig i holdningen til graviditeten min med førstemann og kunne aldri tenkt på å stresse meg til en lege for å måle hcg. Selv om jeg spottet fra uke 3-12:eek::joyful:. så sner ikke hva jeg hadde med han.
Nå derimot har jeg fast plass to ganger i uka:smiley-bounce022.

Mine to tidligere svangerskap har jeg vært kvalm før positiv test, måttet tisse minst gang hver natt og sovet minst 12 timer i døgnet fordi jeg har vært sliten heeeeele tiden. Første var gutt, andre MA. Nå har jeg halsbrann, ingen kvalme, står opp grytidlig og har masse energi :wideyed: spent på om det blir jente denne gangen da :woot:

Første gang var jeg kvalm fra uke 7. Klarte meg greit gjennom arbeidsdagen, men så snart klokka ble 16 var jeg så «bilsyk» at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg varte til uke 15/16. Sluttet helt å røyte og fikk ca halvveis i svangerskapet skikkelig halsbrann. Ellers mye ligamentsmerter, bekkenløsning og en konstant følelse av at noen hadde sparka meg i tissen :wacky: Ble jente.

Nå kom kvalmen 10dpo og kommer og går gjennom hele dagen. Sensitiv for lukter og har rare cravings hele tiden. Veldig ømme pupper og ellers en del ligamentsmerter. Kjenner jeg er spent ❤️

Forskning fra USA indikerer at høye forekomster av Hcg allerede så tidlig som 16 dpo kan si noe om hvilket kjønn man bærer på. Spennende å se om om det har noe for seg:D. Jeg var litt sånn «melk, brød og doffen er død’ aktig i holdningen til graviditeten min med førstemann og kunne aldri tenkt på å stresse meg til en lege for å måle hcg. Selv om jeg spottet fra uke 3-12:eek::joyful:. så sner ikke hva jeg hadde med han.
Nå derimot har jeg fast plass to ganger i uka:smiley-bounce022.

Så gøy! Hva skal høy/ lav hcg indikere? Synes dette er så spennende :angelic:

Ganske like svangerskap med nr.1 og nr.2! Veldig lite symptomer, noe som gjorde at jeg ikke fant ut at jeg var gravid før uke 20 med første og uke 11 med andremann! Største forskjellen var svangerskapsforgiftning med nr.2...

Nr 1 er jente og nr 2 er gutt :Heartpink:Heartblue

Nå har jeg myyyye symtomer! Spyr, masse vondter i livmor, gedigne pupper og hormoner ute av kontroll :dontknow:laughing002

Nr 1: Her hadde jeg knapt symptomer i det hele tatt med förstemann som ble en gutt. Halsbrann på slutten. Ömme bryst-
Nr 2: Kvalm fra uke 7-12, sugen på all mulig drit. Reagerte på lukten av stekt mat. Ble jente. Ömme bryst.
Nå: lett halsbrann, og uggen, ikke sugen på mat. Ömme bryst.

Mine to tidligere svangerskap har jeg vært kvalm før positiv test, måttet tisse minst gang hver natt og sovet minst 12 timer i døgnet fordi jeg har vært sliten heeeeele tiden. Første var gutt, andre MA. Nå har jeg halsbrann, ingen kvalme, står opp grytidlig og har masse energi :wideyed: spent på om det blir jente denne gangen da :woot:
Haha helt likt her. Bortsett fra MA’n. Null energi og superkvalm med nummer en. Nå har heg masse energi og er bsre litt uggen i bølger sånn av og til. :-)

Back
Topp