Symptomer og kjønn

Jeg trur det er gutt, kanskje for jeg ikke ser for meg selv som jentemamma
Når jeg gikk gravid med guttungen som nå er 10 år hadde jeg ingen symptomer, men denne gangen har jeg syntomer så mulig det er jente :p
 
Er i veldig lik form som jeg var med gutten vi har fra før (kvalm døgnet rundt, noe oppkast, sensitiv luktesans og vond smak i munnen), så om man skal stole på symptomer så er det kanskje en gutt til.
 
Samme som deg, utfra at jeg har like symptomer som gjennomgått graviditet og det var gutt, tror jeg det er gutt.
Jeg har også lest at med jenter er man ofte dårligere. Og jeg er ikke så dårlig, annet enn trøtt og litt uggen til tider.

Men jeg har ellers ingen sterk følelse for kjønn.
Med sønnen vår visste jeg at det var gutt fra starten av.:woot:
Vi har sendt inn Nipt-test, og får svar innen 10 dager, så da vet vi kjønn og. :joyful:

Åå heldig som får vite det så tidlig:rolleyes:
 
Jeg er gravid med nr.6 nå, og har 2 gutter og 3 jenter fra før:Heartred Jeg tror ikke kjønn har noe å si på symtomer jeg, men det er min erfaring:) Jeg har hatt like symptomer og ulike symtomer, både med jentene og guttene, så tror nok det er litt mer komplisert enn som så:rolleyes: Jeg har også gjettet feil kjønn alle gangene hittil:hilarious: Så denne gangen har jeg ikke giddet å gjette;)

Utifra hva alle har skrevet her, så tror ikke jeg heller at symptomer har noe med hvilket kjønn man får:hilarious: Er nok bare tilfeldigheter. Men litt artig å høre hvor ulike alle svangerskap er:p
 
Var ganske kvalm med gutten min fram til uke 14. Men myyyye dårligere nå og 100% sykemeldt og må være mye i ro for å ikke kaste opp. Trodde jente sist, men hadde egentlig ingen magefølelse på det og det var jo feil. Ingen magefølelse nå heller og vet ikke om kvalmen akkurat har noe med kjønn å gjøre. Har lyst til å tippe jente, kanskje fordi jeg innerst inne har litt lyst på en av hver, men prøver å være helt åpen for å få en gutt til og at jeg er ment til å være guttemamma :)
 
Utifra hva alle har skrevet her, så tror ikke jeg heller at symptomer har noe med hvilket kjønn man får:hilarious: Er nok bare tilfeldigheter. Men litt artig å høre hvor ulike alle svangerskap er:p
Enig- er overrasket selv over hvor forskjellige mine nå seks svangerskap er&har vært:hilarious: Noen likheter har det vært altså, men absolutt ikke copy/paste:p Like spent på hvem som gjemmer seg i magen hver gang da! :rolleyes: Hvis det kinesiske fødselkartet får rett for sjette gang, blir det jente nå:)
 
Jeg har barn av begge kjønn, og dette svangerskapet er foreløpig ganske likt de fire andre. Jeg er i tillegg døll og rasjonell, og har dermed ingen magefølelse å lene meg på, heller. Har derfor ingen formening om babyen er gutt eller jente, men gleder meg veldig til å finne det ut. :love7
 
Har en gutt fra før, symptomene er veldig like. Så blir spennende å se. Mulig vi tar niptest, da får vi vite det. Ellers så blir det hyppige ultralyder, så sjansen for å ikke vite innen uke 30 er minimal :p
 
Både jeg og mannen har følelsen av at det er en gutt, uten at vi helt kan sette fingeren på det. Kanskje ikke så rart med tanke på at vi begge kommer fra familier med 3 gutter og bare 1 jente i søskenflokken. Føler oddsen for gutt er mye større - haha!

har alltids trodd at jeg ønsket meg en jente, men kjenner det spiller faktisk ingen rolle hvilket kjønn det er. Jeg er bare så glad for å være gravid.
 
Er min første, så vanskelig å si. Er ekstremt kvalm, så da sier det kanskje jente, men samboeren kommer fra en familie hvor det bare er blitt født en jente i løpet av 4 generasjoner, så oddsene tilsier gutt.
 
Back
Topp