Symptomer og kjønn

Azalea

Flørter med forumet
Hei jenter! 

Jeg er bare så nysgjerrig på om det er noen sammenheng mellom symptomer og kjønn. Nå har jeg ikke barn fra før så jeg kan ikke sammenligne denne graviditeten med en annen, og jeg er så spent! 

Hadde mye kvalme, ømme bryster, luft i magen, trøtt og hormonell sist og jeg har altså et stabeist/sjarmør av en liten gutt;)

Lite symptomer sist og fekk gutt.. Og har lite med symptomer i dette svangerskapet!

lite symptomer  sist og fikk gutt , denne gangen er det helt likt så trur det er en gutt nå også 

hva er lite og hva er mye da?

Symptomene er i grunn di samme nå, men matvalgene er ikke helt di samme...i hvert fall ikke enda..

Forrige gang, bare kvalm i noen uker, og litt ømme pupper i begynnelsen, pluss bittelitt svak halsbrann på slutten (vil si detta er lite) Å fikk ei jente :D
Begynner å bli usikker på hva det er nå, kvalme med oppkast, ømme pupper, iskalde føtter, allerede fått lukter og mat jeg ikke tåler, å noe jeg MÅ ha. Veldig hormonell ( var ikke så ille sist) Svimmel, trøtt :P listen er lang!

Hadde fryktelig kvalme å tidlig bekkenplager di to forrie svangerskapene. Det ble gutter. Nå er jeg litt kvalm enkelte kvelder å kjenner ikke noe til bekkenet enda. Føler meg nesten gravid nå pga så lote symptomer. Vet ikke hva det blir enda:)

Hadde lite symptomer sist, hadde bare halsbrann, kraftig bekkenløsning og lavt blodtrykk/blodprosent.... var lite kvalme, lite ømme pupper osv osv osv
Fikk gutt :)

godt spørsmål! det er 5 år siden eg var gravid sist, så eg husker ikkje så godt detaljer. var kvalm i begynnelsen og kjente bekkenløsning fra uke 8, masse kynnere. hadde halsbrann dei siste måndene og fikk kviser på slutten. dette var med jente:)
tiden vil vise.

Sist fantes jeg ikke kvalm, hadde et stort behov for all slags fet mat og godteri... Denne gangen har jeg vært kvalm til nå og orker ikke tanken på godterier eller pølser f.eks... Hadde nok ikke så mange symptomer sist og fikk en gutt :)

Back
Topp