Symptomer og hva gjør jeg nå?

LaToya

Blir kjent med forumet
Vi er gravide og skal få vårt første barn i mars!! Jippi!!
Men nå surrer maange ting oppi hodet mitt!
Hva gjør jeg fremover? Når kontakter jeg lege? Hva skal jeg handle først? Noen hjelp å få?
Gud vi er spente! Hihi.

Men jeg lurer også litt på det med symptomer, er det noen som har opplevd sterk kløe bak i halsen? Som om du holder på å bli forkjølet? Bare uten tett nese og hoste da :) holder på å bli gal her!!

er det også noen som har fått andre symptomer enda? :-)

Hilsen nysgjerrigPer-Deluxe.

Gratulerer! Jeg venter vårt andre barn i mars:-) Ring legen eller jordmora der du bor, så får du svar. Ofte så er det like mage forskjellige svar som det er leger. Jeg følte i allefall sist at jordmora var mer hjelpsom, å tok seg mere tid. jeg valgte å gå privat sist, etter at legen min ikke sa eller gjorde noe spes i forhold til svangerskapet mitt. det har jeg ikke angret på, makan til god og jevlig oppfølging av både gynekologen og jordmora som jobbet der.

Uansett hva du velger å gjøre, så lykke til!

Å tusen takk skal du ha! Blir nok å kontakte jordmor da tenker jeg :-)

Lurer også på noe mer; hva burde jeg passe meg for når det kommer til mat og andre "fyfy" ting (eks. Løfte tungt?!) :)

upasturiserte oster, tunfisk, spekeskinker... sikkert mer, men jeg husker ikke helt. Hvis du må ta smertestillende så må du styre unna ibux.

Så er det bra å trene, men ikke begynn på hardtrening nå hvis du ikke trener hardt fra før. Også kan det være greit å styre unna mageøvelser.

Det er det jeg husker sånn på sparket:-)

Og viktigste av alt: nyt og kos deg!

Gratulera :-)

Her vente eg nr 3 :-) Kjenne eg er avslappa ang mange ting .... men kjem nok ting eg ikkje huska etterkvart... hehe :-)

Eg gjekk berre te jordmor .... var til legen første gongen, så berre jordmor, var fornøyd med da :-)

Har ingen symptoma endo .. kjenner da kanskje i bekkenet og drikke mykje ... vente på at kvalmen ska komma, då eg var kvalm/spydde med dei 2 første ....

Jeg har det samme som deg, klør i halsen, og forkjøla. Er også førstegangs gravid, har bestilt legetime i uke 8. Blir gøy å følge deg! :)

Takker for svar og gratulerer til dere andre også :)

Det er så spennende og mye å sette seg inn i så godt å snakke litt med noen andre som evt har litt mer kunnskap om hva man burde styre unna og ikke :)

Så krysser vi fingrene for at spirene våre sitter, Hihi :)

Back
Topp