Symptomer nå?

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Har dere noen symptomer, eller plager for tiden?

Jeg har ingenting!
Sliten pga. sykdom og hoste, men ikke noe relatert til graviditeten!
Det var helt likt forrige gang, så lurer nesten på om det er en jente til. Magefølelsen er fortsatt gutt.

Ingen symptomer her heller, helt likt som sist, og det viste seg jo å være likt som sist også. Håper det fortsetter sånn gjennom graviditeten :) Hvorfor har du magefølelse på gutt?

Nope, ingenting her heller. Etter at trøttheten og kvalmen slapp taket rett før jul har jeg følt meg kjempebra :) Det eneste som får meg til å tenke at jeg er gravid er magen som stadig blir større.

Vi skal vel kanskje være veldig takknemlige for at vi ikke har noen plager :)

Det jeg merker er at jeg er veldig trøtt og mat smaker ikke som det pleier.
Men nå er jeg blitt kraftig forkjøla, så det kn jo ha noe med det å gjøre også da.....

Ingen symptomer her heller, helt likt som sist, og det viste seg jo å være likt som sist også. Håper det fortsetter sånn gjennom graviditeten :) Hvorfor har du magefølelse på gutt?

Vet ikke helt hvorfor jeg har den magefølelsen. :confused: :rolleyes:
Bare dukker opp liksom. Og tenker "han".
Kan jo hende jeg bare innstiller meg på mulighet for gutt, siden vi har jente fra før? Og at sambo og datter ønsker en jente til.
I tillegg trodde legen gutt pga. fosterlyd på 120. Men den er også målt til 144 og 149 etter dette. Som da skal tilsi jente.
Flere i familien som tror gutt, og det er mest gutter i slekten vår. Fleste har to gutter

Jeg har egentlig ikke noe særlig plager nå. Litt svimmelhet, varierende matlyst, og får vondt når jeg står for lenge i ro, men bortsett fra det går det veldig fint nå. :)

Jeg føler at jeg har fått masse symptomer kastet på meg de siste 14 dagene. Veldig slitsomt :(
Bekkenet har blitt et stort problem i det siste, og ny har det gått fra vondt i symfysen til oppover i korsryggen, i hoftene og nedover lårene også. Sover dårlig pga. vondt bekken og må mye på do om natten. Øm og vond i magen til tider, klør over alt, tungt å puste, trøtt og sliten, halsbrann og mye kynnere etc.

Kan ikke huske å ha hatt så plagsomme symptomer i 2. trimester med jentene.

Jeg blir nok nødt til å krype til korset og be om en delvis sykemelding når jeg skal til legen til fredag.

Har ingen symptomer, og hadde det helt likt i de to forrige svangerskapene. Begge første var jenter, men denne gangen er det helt tydelig gutt, så symptomer har visst fint lite å si. ;)

Mye hodeverk og svimmel

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Mye vondt i hodet.. Kaster opp mer enn noen sinne, trøtt hele tiden og matlysten er DØD! :O så vil si jeg har mye mer symptomer nå enn de 3første mnd, da var jeg helt fin hele tiden :) helt til slutten av uke 11 :/

Bekkenløsningen plager meg sterkt, har vansker med å gå vanlig, men har en super fysioterapaut!

Ellers er jeg dødstrett og mye hodepine av den intense typen...

Jeg føler at jeg har fått masse symptomer kastet på meg de siste 14 dagene. Veldig slitsomt :(
Bekkenet har blitt et stort problem i det siste, og ny har det gått fra vondt i symfysen til oppover i korsryggen, i hoftene og nedover lårene også. Sover dårlig pga. vondt bekken og må mye på do om natten. Øm og vond i magen til tider, klør over alt, tungt å puste, trøtt og sliten, halsbrann og mye kynnere etc.

Kan ikke huske å ha hatt så plagsomme symptomer i 2. trimester med jentene.

Jeg blir nok nødt til å krype til korset og be om en delvis sykemelding når jeg skal til legen til fredag.
Jeg er også ganske så plaget med bekken,stråler ned fra "babyhullet" og nedover lårene,er ekstremt vondt om jeg har vært aktiv på dagen,da klare jeg såvidt og rulle rundt i semgen. Og klør under føtter og inni handa.

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Færre plager nå siste uka. Har smerter i bekkenet og er 40% sykemeldt pga det, andre uka med det nå,og det hjelper meg godt.

Ellers - et par nyse-kuler hver dag har jeg hatt siden uke 3 ;-) Litt slimete og ubehagelig i munn/svelg/nese på morgenen,noe trøttere og "mer" følelser. Men jeg har det i grunnen ganske lett og fint nå i forhold til første trimester :-)

Halsbrann!!! :(
Så er det enkelte matsorter så får meg skikkelig uvel bare ved å se og lukte....
Men ellers så er alt topp ;)

Kjenner at bekkenet ikke samarbeider helt, en utenom det ingenting :D

Kvalmen er heldigvis borte :) Ømme bryster og plaget med halsbrann

Kvalme, uvel, svimmel og supertrøtt. Er i full jobb. Kjenner det begynner å bli litt slitsomt.

Samme her, men er sykmeldt ut den uka her - håper snart jeg kan få vende tilbake til mitt gamle jeg. Våknet fyllesyk siden Desember :s

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Back
Topp