Symptomer men negativ test

R

Rosastei

Guest
Hei. Leser om så mange som har testet positiv før forsinket menstruasjon. Jeg testet meg dagen etter det jeg tror jeg skulle få mensen. Den var negativ. Det fire dager siden. Symptomene jeg har er:
- Mensenlignende smerter (har vart i over en uke, av og på)
- Ømme bryster (begynte for 3 dager siden)
- Vondt i korsryggen. Begynte i går.

Er det mulighet for at jeg fortsatt kan være gravid?
 
Hei. Leser om så mange som har testet positiv før forsinket menstruasjon. Jeg testet meg dagen etter det jeg tror jeg skulle få mensen. Den var negativ. Det fire dager siden. Symptomene jeg har er:
- Mensenlignende smerter (har vart i over en uke, av og på)
- Ømme bryster (begynte for 3 dager siden)
- Vondt i korsryggen. Begynte i går.

Er det mulighet for at jeg fortsatt kan være gravid?
Har du testet på nytt? :)
 
Du kan være gravid. Men, det KAN også være at eggløsningen har vært forsinket. Da vil mens bli tilsvarende forsinket.. har opplevd masse symptomer ved forsinket eggløsning, uten at jeg skjønner heeelt hvorfor.
 
Negativ test i dag og, så da er det nok forsinket menstruasjon ja
Det kan være du har en såkalt kjemisk graviditet, med et embryo/fosteranlegg som prøver å feste seg uten at det er "riktig". Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde det i en pp tidligere i år. Mensen kom plutselig dag 30, når jeg pleier å få mens dag 25/26. Det var min første pp med progesterontilskudd, så det var nok bedre forhold i livmor, men embryoet var ikke "bra". Fikk aldri utslag på graviditetstest. PP etter satt den, men da mista jeg i en MA i uke 12 for to uker siden, dessverre.
 
Det kan være du har en såkalt kjemisk graviditet, med et embryo/fosteranlegg som prøver å feste seg uten at det er "riktig". Jeg er rimelig sikker på at jeg hadde det i en pp tidligere i år. Mensen kom plutselig dag 30, når jeg pleier å få mens dag 25/26. Det var min første pp med progesterontilskudd, så det var nok bedre forhold i livmor, men embryoet var ikke "bra". Fikk aldri utslag på graviditetstest. PP etter satt den, men da mista jeg i en MA i uke 12 for to uker siden, dessverre.
Men ville jeg ikke da fått en positiv test?
 
Jeg mista mensen i 11 uker for mange år siden. Var visst hormonforstyrrelse. Var ikke prøver da, så det var egentlig ganske godt å slippe unna:p
 
Det er mulig. Har fortsatt ikke fått besøk av TR.
Hvordan går det med deg nå? Fått mens eller ikke? Er i omtrent samme situasjon. Skulle fått mens på mandag egentlig, om jeg tar utgangspunkt i sykluslengde før SA. Men fikk negativ test på mandag, likevel har jeg enda ikke fått mensen. Tør ikke teste igjen foreløpig.
 
Hei, har du hatt mensensmerter selv om du har vært gravid? Og hvordan var smertene? :)
Med storebror var jeg på legevakta så sterke smerter hadde jeg rundt ikm. Hadde lignende med lillesøster men denne gangen skjønte jeg var der var så ble hjemme
 
Back
Topp