Symptomer men negativ test ?

Heldiggrisen

Blir kjent med forumet
Hei flotte damer! Lurte på om noen her inne har opplevd å få ømme bryster 3 + uker men negativ test ? Jeg har ekstremt ømme pupper, noe jeg ikke har hatt siden ungdomskolen, mistenker graviditet men tok test i dag tidlig, den var negativ, men om jeg skulle vært gravid så hadde jeg ikke vært mer enn 3+2. Hva syns dere ? Noen innspill?

Kanskje for tidlig for test??? Tror noen produserer hcg seinere enn andre, men vet ikke sikkert ;)

Når skulle du hatt mensen??

Hadde det samme for litt siden og var ikke gravid. Prøver du å bli gravid kan jo kroppen fort spille deg et puss. Vent noen dager og se hvordan det går. :)

Vanskelig å vite. Jeg har ikke ømme pupper som tegn på mensen, men de to Mnd før jeg bør gravid hadde jeg ømme pupper...

Hvis du bare er 3+2 ville jeg ventet noen dager for så å teste igjen..

Kanskje for tidlig for test??? Tror noen produserer hcg seinere enn andre, men vet ikke sikkert ;)

Når skulle du hatt mensen??
Skal ha om ei uke, så må vell smøre meg med tålmodighet :) prøver å bli gravid så hadde jo vært en gledelig nyhet om det endelig har klaffet:)

Jeg testet negativt helt fram til to dager etter forventet mens... Hadde masse symptomer, så trodde liksom ikke på dem negative testen. Og jammen hadde jeg rett! Men det er jo også slik at de fleste tidlige gravidsymptomer like gjerne kan være mensen som kommer... Du må nok være tålmodig i en uke til før du kan stole på testen. Håper det blir to streker på deg!! ;)

Sånn i ettertid, når jeg fikk vite termin på ul så vet jeg at jeg fikk symptomer 2+4, begynte å teste 2+5(visste jo ikke når jeg egentlig skulle ha mensen, var ikke prøver, men kjente igjen kvalmen), testet negativt igjen 3+3 men positivt 3+5. Så det er godt mulig det er for tidlig ! Krysser fingrene for deg :)

Lykke til med testing:)

Tusen takk damer, da har jeg bestilt clearblue digital på nett, så innen den er ankommet i posten så burde vell den være ganske nøyaktig :)

Mange på FS, inkludert meg selv, har opplevd såre og ømme pupper i dpo-land uten å være gravid.

Men håper det er et godt tegn for deg og at du snart får positiv test ;)

Ikkje lett å si noet. Syns du bør vænta till mensdagen å ta ny test. Lycka till

Tok test idag, sånn billig test jeg kjøpte i utlandet på ferie, den ble positiv, kunne skimte en strek for å så forsvinne, opplevd det tidligere, så må nok vente til cb digitalen kommer i posten. Nå kjenner jeg at jeg er spent :)

Back
Topp