Symptomer jenter?

*Arkana*

Forelsket i forumet
Beklager hvis det har vært en slik tråd før!
Hvilke symptomer på graviditet har dere?

Jeg har ikke så mange enda, men de kommer vel etterhvert.
Har hatt litt ømme pupper og syns jeg er litt hyppigere på do i det siste. Men trodde kanskje ikke den tisse greia kom før senere [:)]

Her er jeg ganske så kvalm, ømme og voksende pupper, må hyppiere på toalettet, og er litt slapp, svimmel og trøtt[:)] Så ingen tvil om graviditet her nei[8D] Uvant for min del da, for med sønnen min merket jeg absolutt ingenting, fann jo ikke ut at jeg var gravid før i uke 16 engang[8D][:)]

Bare fått litt større å ømme pupper! Ellers er det ikke noe.. Hadde ikke plager i forige svangerskap heller! Så satser på jeg slipper unna denne gangen også [:)]

veldig trøtt og svimmel. og må tisse hele tiden.

Mer enn det kjenner jeg ikke:-)

ihvertfall ikke ennå.....

hadde kraftig bekkenløsning sist hvor jeg ble sengeliggende og måtte gå med krykker. har fortsatt bekkenløsning, så egentlig så gruer jeg meg ganske mye til det som kommer, men jeg vet at det jeg får igjen er så fantastisk. men bekkenløsning er så fryktelig vondt.
og at det ikke er borte halvannet år etter fødsle, så er det vel kanskje gitt at jeg får det denne gangen også. merker allerede med bekkenet at når jeg går med trange bukser, så verker det. bar eå bite tenna sammen:-)

Utrolig trøtt!! Hele tiden. Ellers ømme og voksende pupper, oppblåst mage og må tisse mye oftere enn vanlig. Litt småkvalm i ny og ne, men ikke verre enn at det går veldig bra.[;)] Det som er litt verre er at jeg allerede har begynt å få litt smerter i hofter og bekken..[&:] Har hatt bekkenløsning i mine tidligere svangerskap også, men det har aldri begynt så tidlig som dette. Er veldig spent på det framover.

hei..er bare 4 uker på vei, men d jeg kjenner mest er vonde pupper og mensen smerter i korsryggen..krysser fingrene for at kvalmen holder seg unna..men vi får se;)

Større pupper og mage.. Og begge deler er store fra før av[8D] Har gravidform på magen fra før av men nå er den enda mer oppblåst. Føler jeg straks må begynne med mammabukser jeg.. Kjøpte en istad på salg på HM faktisk[;)]

Har sååå ømme pupper,er så godt å ta av bhen om kvelden[:)]Ellers har kvalmen og trøttheten kommet sigende den siste uken[8|] Tenkte meg på apoteket i morgen å se om jeg finner sea bands,brukte de sist og synes de virket, ihvertfall psykisk[;)]

Usannsynlig trøtt. Småkvalme og svimmelhet som kommer og går, vet av erfaring at det blir mye verre etterhvert..... I tillegg har jeg sterke ryggsmerter som nå har ført til at jeg ikke klarer å gå på jobben gang..... Men vet ikke om det har med graviditeten å gjøre....Håper ikke det, for da blir det jo bare verre og det vil vare i 8 mnd til.......

Sover og sover hele tiden. Hatt både formiddagshvil og ettermiddagshvil i dag på 2 timer hver.....Fremdeles stuptrøtt.....

And it's just the beginning............[;)]

trøtthet og hyppig tissing er det eneste som plager meg. Slik var det også i min siste svangerskap og  jeg håper jeg slipper unna like lett denne gangen

Jeg kan jo ramse opp[8D] hehe

Tisser OFTE, også på natta[>:]
Spiser mye, og ofte.. Har lyst på noe hele tiden
Sykt vonde pupper og brystvorter
Trøtt, kunne sikkert sovet hele døgnet om jeg fikk
Humørsvigninger..

Tror det er det meste da[:D] Jeg får disse symptomene hver gang jeg er gravid, så kjenner det lett igjen[8D]

Kvalme med sterk økning mot kvelden, ømme og voksende bryster, større behov for søvn... og sist men ikke minst så er jeg usedvanlig lykkelig [:)][:)][:)]

Back
Topp