Symptomer - hvordan er deres dag?

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer veldig på hvordan deres hverdag er, her har symptomene stått i kø siden 5-6 dpo og flere blir det :cheers

Begynner å ane et lite mønster i mitt døgn:
- Morgenen - litt tussete/lett svimmel og oppblåst.
- Omtrent midt på dagen er jeg veldig sulten (ikke ofte det rumler i magen, men nå er det jevnt, har prøvd å spise oftere så sikkert derfor)
- Etter at lunsj er fortært blir jeg kjempetrøtt og begynner å titte på klokka og savner senga mi ..!
- Siste timen på jobb, særlig hvis det har vært mye løping eller løft av nye varer er jeg skikkelig øm i magen og begynner å bli litt sliten. Har ikke vondt eller noe, men jeg kjenner at noe jobber på spreng :)
- Så kommer kvelden og aktiviteten i mageregionen er stor. lir lett kvalm rett før middag og kan også ha noen sure oppstøt også (minst happy for.. )

Enn dine da?

Her er jeg bare så trøtt, fryktelig treig opp av senga om morran. Forsovet meg hele to ganger denne uka :p Sliter på jobb, kan stå i klasserommet og undervise og kjenne at øynene ruller og jeg nesten sovner mens jeg prater :p huff! Sulten er jeg hele tida og spiser som en gal.. Matlysta er det hvertfall ikke noe å si på! :p sjokolade er min beste venn, og hormonene min fiende :p de er på plass og jeg hisser meg opp fortere enn noen gang! Hater det... Veldig oppblåst og ser ut som er jeg 4mnd på vei allerede, så må gå med store gensere for å skjule magen. Det stikker og murrer en del nederst i magen, men det er jo bare livmoren som vokser :) kjempe sliten når kvelden kommer, og har hele uka lagt meg før kl.22 :p kjenner bittelitt på kvalmen av og til, har også merket litt sure oppstøt :/ men ellers er jeg strålende lykkelig om dagen, og ser fram mot tiden som er i vente <3 <3

Ikke sliten på morgenen, men må spise frokost raskt ettersom jeg kjenner tendenser til morgenkvalme. Klarer meg fint ila dagen så lenge jeg spiser ofte, må IKKE bli sulten!
Jeg fullstendig kollapser på sofaen hjemme når jeg kommer hjem med 2-åringen, sover nesten en time..... Kommer meg sånn passe, spiser middag. Fin form til kvelden, legger meg TIDLIG (men våkner ofte midt på natten siden jeg sover etter jobb).

Her sliter jeg med å våkne.. hardt å stå opp av senga! Svimmel døgnet rundt, humørsvingninger, konstant sulten så jeg spiser ofte, sure oppstøt som gir halsbrann forekommer, må tisse oftere, forstoppelse/hard mage, mye luft og tendenser til kvalme også de siste dagene. For å ikke snakke om større pupper og VONDE!

ikke mangel på symptomer nei...

Ikke et eneste symptom, bortsett fra trøtthet (men man er jo gjerne litt trøtt med to tette alene, hehe), og superluktesans ;)

Back
Topp