Symptomer...hvor er de?

Mamii 27

Glad i forumet
Føler liksom at symptomene forvinner mer og mer... Eller så er det bare at jeg blir mer og mer vant til de..

Men kvalmen har "gitt seg" - den er der, men ikke like intens.
Brystene er litt ømme, samme som de har vært..
Tissen nokså ofte..
Ikke halsbrann..
Kjæresten min kaller meg hormonell, men jeg er ikke i nærheten av HORMONELL :P
Hmmm...

Blir jo litt bekymret, i og med at jeg har mistet to ganger før.. Irriterende å hele tiden gruble på det.. Flere??

Jeg har vært svimmel og ekstremt kvalm fra før jeg testet i uke 4 til uke 6. De siste par dagene har jeg kunn vært svimmel. Kvalmen er helt vekk. Jeg synes det er litt vemmelig jeg også, men etter hva jeg har lest er det helt normalt. Vi skal ta en ultralyd om 2 uker for å se at alt er i orden. =) Med førstemann var jeg kvalm fra uke 7 til 14, og jeg kasta opp hver eneste dag. Det var slitsomt men også litt betryggende. ;-) Vært svangerskap er forskjellig, og selvom du mistet sist trenger du ikke gjøre det igjen.
Prøv å tenk positivt!

Virker som det forsvinner symptomer her også. Tenker også at det KAN være noe galt, men mest sannsynlig er det ikke det:)) Prøver å tenke positivt! Har jo sett hjertet banke jeg da, men det er jo 1 1/2 uke siden.

I mitt første svangerskap hadde eg ingen symptomer. Satt å forbereda meg på å få høyre at magen min berre hadde mykje luft, - ingen baby i magen gitt:P (Dette varte heilt fram til ordinær UL) :P Hadde absolutt ingen symptomer!;P

Ja, dere sier noe.. Det sies å være normalt, men jeg er jo litt ekstra på vakt siden jeg har mista to ganger..
Men har sett hjertet når jeg var 7+5, og da sa legen at det var sikrere enn de to andre gangene, men han kunne selvsagt ikke garantere noe.

Med dattera mi var jeg kvalm og spøy hver dag til uke 16, så er liksom så rart dette.
Men samtidig så er det jo bra på en måte og, at man slipper å være så dårlig - men samtidig en betryggelse (selv om jeg hadde symptomer etter at jeg fikk beskjeden om missed abortion begge gangene).

Jaja, det er sikkert ingen fare med noen av oss :) Dette skal jo gå bra for ALLE her inne :)))

Back
Topp