Symptomer? Hva føler dere?

BabyUndercover2016

This mom makes beautiful babies;-)
Oktoberskatter 2014
Ikke alle som har symptomer så tidlig, og jeg kjente ikke etter denne mnd heller fordi jeg ikke var innstilt på at jeg kunne være gravid.

Men det som jeg la merke til var ømme bryster, og uvel følese i kroppen som begyndte for en uke siden. Nå er jeg også litt småkvalm og småsvimmel.

Hva med dere? Noen symptomer ennå?

Jeg har vært uvel i flere dager før positiv test, å det har egentlig bare fortsatt, og fått masse kviser:-(
Stikkinger og menssmerter. Jeg hadde ingen symtomer så tidlig med førstemann, så håper alt er ok.

Bortsett fra å være veldig forkjøla, hoster, så har jeg ømme bryster og litt murringer i magen (kommer litt til og fra).

Jeg har hatt veldig forskjellig med symptomer i alle mine svangerskap, noen hadde jeg masse besværlige symptomer med, mens et annet svangerskap hadde jeg ingenting før det var gått 2-3 mndr. Så ingenting å bekymre seg over Mary79 :thumleft

Lite denne gangen. Har hatt litt ømme bryster, og litt småsvimmel. Men det er jo enda tidlig. En uke eller tre til, så skjer det nok mer. Krysser bare fingrene for at jeg slipper kvalme denne gang også! :)

Jeg er TRØTT og mye uggen og småkvalm, og kan få brekningsfornemmelse av ting jeg normalt ikke ville reagere på, fx annerledes mat eller det at min venninnes datter bæsjet i badebassenget i dag ;)
Var så og si ikke kvalm i det hele tatt sist svangerskap, kastet aldri opp, håper jeg slipper det nå også.

Kjenner også at det "jobber" i nedre del av magen, men det kjenner jeg igjen fra sist.

Puppene er litt ømme, men ikke på langt nær slik som sist, er vel fordi det er litt slapt etter sist gang, hehe.

Jeg har hatt veldig forskjellig med symptomer i alle mine svangerskap, noen hadde jeg masse besværlige symptomer med, mens et annet svangerskap hadde jeg ingenting før det var gått 2-3 mndr. Så ingenting å bekymre seg over Mary79 :thumleft

Deilig å høre fra noen med erfaring:-) Takk!
I dag har jeg vært så kvalm som jeg aldri har vært før:-(

Hei hei:)
Jeg har bare snik lest på alle sine syntomer, historier osv i noen uker nå. Mens vi ventet på el ...

Men, hadde el ca 19/20 og igår og idag har jeg hatt murringer/mens smerter i nedre del av magen og opp på sidene. Samt sliten/vondt i nedre rygg, og er veldig oppblåst.

Er veldig usikker på om det er el jeg kjenner (at 19/20 er feil dato) eller om det er syntomer?

Noen som vet om man virkelig kan kjenne el så kraftig, eller syntomer så tidlig? :)

Prøver for første gang<3

Her har trøttheten satt inn for fullt, føler meg helt neddopet he he, og gjør ting i halv fart. Here we go. Tok en ny test idag, men med streker, dobbelt så sterk siden sist, så det går foreløpig rette veien. Kjenner også det jobber nede i magen, herlig følese når man vet hvilken hemmelighet man bærer på :cool:

God morgen <3

Jeg må tisse HELE tiden. Føles nesten som UVI, emn det er ikke det :)
Er sulten hele tidnen, og blir aldri mett.

Har fått masse Kviser, men bare på ryggen og skuldrene.
TRØTT...
Kjenner litt stikking nedre i høyre eggstokk, og føler meg UVEL !
Men alt er SÅ verd det <3

Jeg hadde skikkelig pms symptomer for ca en uke siden, hadde mensmurringer, superirritert, trøtt og lei alt. Nå har jeg fortsatt litt murring i magen, er ekstrem trøtt, men det (kan også) skyldes altfor lite søvn de siste ukene og liiiit ømme bryster. Men det er jo tidlig ennå, de andere gangene kom symptomene for fult rundt uke 6 :-)

Ømme pupper, ligamentstrekninger og bekkenstikninger. Og matlysten har forsvunnet. Venter bare på halsbrannen og kvalmen :P ellers har jeg mer energi enn noensinne :P

føler jeg har hatt tidenes fyllekule!! skikkelig dagenderpå uggen;) + ømme bryster. hadde bare hatt en svakt positiv test, og testet igjen i dag, like svak ennå, så får vel se hvordan dette går til slutt. venter ikke mensen før på torsdag, så håper d er derfor testene er så svake.... noen med erfaring med d?

Jeg fikk veldig svak positiv test, flere min etter at "fristen" hadde gått ut, det var ca 11 dpo (tror jeg), 13 dpo var den fortsatt svak, men mye tydeligere, og nå (4+3) har jeg akkurat fått bekreftet at hcg stigningen går riktige veien :)

Kviser, veldig trøtt, humørsvingninger (ler og gråter om hverandre), veldig oppblåst, ømme pupper, ting smaker rart. Ja, tror det var alle. :p

2 små + spire <3

Yes, da har kvalmen kommet. Ikke noe stas å være uggen, men jeg jubler likevel jeg! :)
Sist svangerskap var jeg overhode ikke kvalm, så blir spennende å se hvordan det blir videre.

Klør i brystene, pressfølelse i livmoren, kviser i massevis.

Prøver for første gang, uten prevensjon siden januar 2013.

Back
Topp