symptomer hele tiden?

babylykke25

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
jeg er førstegangs gravid, så vet ikke helt hva som er normalt eller ikke. har nok lest litt for mye om sa. så er jo veldig redd for dette. angrer nesten litt på at jeg har lest på forum, for nå er jeg mer redd enn at jeg gleder meg over den kommende tiden. Jeg har symptomer som går litt opp og ned. de ømme brystene kommer å går. er det slik for dere og?

er bare 4+2. så kankje det er litt tidlig ennå og ha symptomer hele tiden?

jeg er førstegangs gravid, så vet ikke helt hva som er normalt eller ikke. har nok lest litt for mye om sa. så er jo veldig redd for dette. angrer nesten litt på at jeg har lest på forum, for nå er jeg mer redd enn at jeg gleder meg over den kommende tiden. Jeg har symptomer som går litt opp og ned. de ømme brystene kommer å går. er det slik for dere og?
a

Det kommer å går... Dagsformen er helt avhengig av dagen :P

SÅ er det ikke bare det. Men det kommer også ann på personen..
Noen får alt og mye av det hele tiden...
Noen får nesten ingenting. :)

Du trenger ikke bekymre deg. :)

Ja, det går veldig opp og ned. Jeg er 6+3 idag, og jeg har gode og dårlige dager :)

Har som regel bra på morgenen og formiddagen, men på ettermiddagen og kvelden kommer kvalmen snikende! Blæh!
Har konstant vondt i puppene da. :P

Det er helt vanlig at symptomene kommer og går. Jeg kan spy 4 dager på rad, for så å være helt fin i 8 dager, for så å spy 3 dager etterpå igjen :0)

Her kom de ømme puppene, matlysten og trøttheten i uke 5, før kvalmen kom snikende i uke 6. Men har absolutt ikke hverken ømme pupper eller kvalme hele tiden. Det kommer og går :) Det kommer også veldig an på hvor mye aktivitet jeg har vært i. Jo mindre søvn og mere aktivitet, jo kvalmere blir jeg (kombinert med lite mat blir jeg skikkelig kvalm..)

De første dagene gikk jeg konstant og kjente etter symptomer, og ble bekymret hvis puppene plutselig kjentes helt normale ut for eksempel, før jeg innså at det er helt normalt. Jeg var også fæl på å gå på do rimelig ofte. Ikke fordi jeg egentlig måtte tisse, men fordi jeg ville sjekke papiret. Man har ikke godt av å lese for mye på internett :P

Dette er mitt første svangerskap, og jeg er nå i uke 8. Slapper mere av nå, tenker at dette skal gå bra og prøver heller å bli fascinert over alt det rare hormonene gjør med oss fremfor å være redd og bekymret for alt som KAN gå galt :)

Varierer fra dag til dag og til forskjellige tider på dagen :)

Kjenner igjen det du sier om å ha lest litt for mye... Men er kanskje sånn for oss førstegangs gravide i denne internettverden :) bare å huske på at D stort sett går bra :)

Kvalmen her er konstant. Puppene varierer veldig. Slapp av det går som regel bra. Altfor mye skremselspropaganda på nett.

Back
Topp