Symptomer - god indikasjon?

marty

Andre møte med forumet
Er 7+3 nå, og tenker mye på "enn om h*n ikke lever, er alt som det skal" osv.
Symptomer: Jeg er konstant kvalm og kaster opp flere ganger om dagen, ømme bryster og de blir bare større og større, tisser ofte, treg mage, racer-luktesans, hormonell - gråter veldig lett, trøtt og svimmel, mat som jeg har elsket har jeg ingen lyst på men har en enorm craving på eple. (Spiste det typ 2 ganger i året før, nå vil jeg ha flere ganger om dagen)

Fram til poenget: er alle disse symptomene en indikasjon på at det lille i magen vokser som den skal og at alt er bra eller kan jeg ha alle disse symptomene ved en MA feks? Kan kroppen tro at jeg er gravid men utviklingen har stoppet?
Hilsen ei som er konstant bekymra.
(Dette er første barn forresten)
 
Last edited:
Har det på akkurat samme måte som deg. Samme symptomer, alt.. er på 7+3 selv også.
Jeg velger selv å se på det som et godt tegn at jeg ligger her å spyr og har det dritt. Har hatt en MA tidligere men da visste jeg ikke at jeg bar gravid en gang, men da merket jeg ikke et eneste symptom. Krysser fingrene på at alt er i orden :Heartred
 
Har det på akkurat samme måte som deg. Samme symptomer, alt.. er på 7+3 selv også.
Jeg velger selv å se på det som et godt tegn at jeg ligger her å spyr og har det dritt. Har hatt en MA tidligere men da visste jeg ikke at jeg bar gravid en gang, men da merket jeg ikke et eneste symptom. Krysser fingrene på at alt er i orden :Heartred
Godt å høre :Heartred hvor i landet er du? Ikke tilfeldigvis i Trondheim?
 
Jeg har samme symptomer som deg, bortsett fra at jeg ikke kaster opp :p for meg er sterke symptomer en god indikasjon på at alt går bra. De gangene jeg har mistet, så har jeg nesten ikke hatt symptomer, å de som har vært har vært ekstremt vage :)
 
Forresten har jeg samme cravings! Fått dilla på røde epler. Kjøper sikkert 10kg i uka :p
 
Jeg har samme symptomer som deg, bortsett fra at jeg ikke kaster opp :p for meg er sterke symptomer en god indikasjon på at alt går bra. De gangene jeg har mistet, så har jeg nesten ikke hatt symptomer, å de som har vært har vært ekstremt vage :)
Ah, heldig som slipper spying! xsmile9 Håper disse symptomene er bare gode tegn, overanalyserer og tenker på alt.. Unødvendig, men det er vanskelig å unngå det :shifty:
 
Ah, heldig som slipper spying! xsmile9 Håper disse symptomene er bare gode tegn, overanalyserer og tenker på alt.. Unødvendig, men det er vanskelig å unngå det :shifty:

Jeg veit! Det første trimesteret er grusomt når det gjelder ventetiden!
 
Er 6+3 nå, 6+4 om 10 minutter :p her er nipplene vonde og brystene bare vokser mer for hver dag. Samboer ista Når vi la oss «oi! Brystene dine blir jo bare større og større for hver dag!». Ehm ja.. kvalmen er her litt smått innimellom. Heldigvis ikke mye eller ofte. Null energi, trøtt hele dagen, flyr på do hele tiden, og ikke minst disse rare cravingsene
 
Nå burde jeg sikkert bare holde kjeft, men jeg hadde like sterke symptomer da jeg hadde MA som de gangene det har gått bra. Nå skal det sies at jeg aldri har hatt sterke symptomer. Aldri kastet opp f.eks. Jeg gikk tulle-gravid i ca 7 uker før MAen ble oppdaget, så min kropp kjempet hardt om å beholde, selv om det bare var morkaka som vokste.
 
Back
Topp