Symptomer fra dag til dag?

Førstings

Elsker forumet
VIP
Assistert-jentene
Novemberbarna 19
er det vanlig at symptomer endrer seg fra dag til dag? I dagene som har gått og da spesielt igår var jeg så dårlig og trøtt at det var ekstremt, mens jeg idag er i helt normal form? :p

Ja. Her er det ekstremt forskjellig. Fra å ligge utslått av kvalme en dag, så utslått av trøtthet, og så føle meg (nesten) helt vanlig. Denne helga har vært litt berg og dalbane. :happy090

Veldig opp og ned her og. I går var jeg veldig svimmel og det var så ubehagelig. Har ikke merka noe til det i dag, men er så trøtt! Har hatt 2 hviler på sofaen allerede.

Her også! Hatt veldig lite symptomer, men nå i dag så har hendene mine sovna hele tiden! Hva i alle dager liksom :hilarious:

Der kjenner jeg at bekkenet har starta å tulle litt. :eek: Hadde ikke bekkenproblemer sist. Føler at denne gangen er det helt annerledes. Sist hadde jeg kasta opp i over ei uke ellerede.

Der kjenner jeg at bekkenet har starta å tulle litt. :eek: Hadde ikke bekkenproblemer sist. Føler at denne gangen er det helt annerledes. Sist hadde jeg kasta opp i over ei uke ellerede.

Samme her! Begynte å kjenne bekkenet tulle seg etter jobb i dag! :eek: Stresser meg sjukt, i og med at eg kun er 8+6 :arghh:
Hadde heller ikke problemer med bekkenet sist

Har bekkenproblemer her også. Heldigvis bekkenlåsning og ikke bekkenløsning:) og nå har denne isjasnerven kommet i klem eller noe. Bare 32 uker igjen :playful:

Jeg har ikke så stor variasjon bortsett fra når på døgnet keg er kvalm og mengde utflod og temperament :hilarious:

Back
Topp