Symptomer forsvunnet - bekymret

iidaa91

Blir kjent med forumet
Hei, er i dag 9+5 og kvalmen er helt borte. Jeg har vært skikkelig kvalm hele tiden og gått på Afipran en liten stund. I første svangerskap var jeg konstant kvalm frem til uke 18. Jeg så et bankende hjerte på tul forrige uke. Jeg er nå bekymret for at kvalmen omtrent over natta ble borte. Har noen andre opplevd dette? Er så redd for at noe er feil

Sist svangerskap sa jordmor til meg at det er vanlig at symtomer forsvinner litt i uke 10. Jeg bekymret meg for det sist… Her er jeg
også kvalm i bølger, og griner når jeg er kvalm og er bekymret når jeg ikke er det. Prøver å nyte mens kvalmen er fraværende.

Hadde et par dager jeg var bra i uke 9, men den tiden er over og kvalme og oppkasten kom tilbake dessverre. Var kvalm til uke 17-18 med de to eldste, men kun til uke 12 med yngste.

Hadde et par dager jeg var bra i uke 9, men den tiden er over og kvalme og oppkasten kom tilbake dessverre. Var kvalm til uke 17-18 med de to eldste, men kun til uke 12 med yngste.
Kjedelig at kvalmen kom tilbake..Takk for svar☺️

Jeg skrev en ganske lik tråd som deg for noen uker siden. Var kjempebekymret! To dager etter kom alt tilbake + noen nye symptomer... Angret veldig på at jeg ikke nøyt de to dagene

Back
Topp