Symptomer forsvinner + murringer

Lenita

Flørter med forumet
Oktobergull 2022
Uke 10! Jeg våknet i går og kjente at "nå er jeg ikke gravid lengre"
Det var trist, og jeg gikk hele dagen på jobb med svingende humør og konsentrasjon.
Symptomene mine (kvalme og ømme pupper) ble mildere utover dagen og i dag er de borte. Ingen blødning, men litt annen type murring/smerter i livmor enn de andre dagene. Ingen sterke smerter og ingen antydning til blod. Jeg er ganske stresset :bored: skal på ul senere, men ville høre her om noen har erfaringer med dette?

Nå har morkaken tatt over store deler av jobben og det er ikke unormalt våkne opp til mildere symptomer og lettere hverdag :) For mange letter symptomene så raskt morkaken tar over, for er visst prosessen med overgangen mellom plommesekk og morkake som er verst på kroppen (den perioden det også skjer mest med lille ift utvikling).

Men skjønner godt bekymringen! Har selv hatt fine dager (men etterfulgt av helt ræva), man blir bekymret når ting plutselig er bra.

Nå har morkaken tatt over store deler av jobben og det er ikke unormalt våkne opp til mildere symptomer og lettere hverdag :) For mange letter symptomene så raskt morkaken tar over, for er visst prosessen med overgangen mellom plommesekk og morkake som er verst på kroppen (den perioden det også skjer mest med lille ift utvikling).

Men skjønner godt bekymringen! Har selv hatt fine dager (men etterfulgt av helt ræva), man blir bekymret når ting plutselig er bra.

Takk for svar!

Ja, og jeg skal absolutt ikke klage om formen blir bedre :smiley-bounce022 vil bare vite om jeg er trygg

Har akkurat vært, og alt er i skjønneste orden! Blir litt skremt av at hodet kan lure meg SÅ mye :smiley-ashamed008

Back
Topp